Seznam blogů

7. 9. 2019

Luther Vandross - Your secret Love / Tvoje tajná láska

Výsledek obrázku pro Luther Vandross your secret love text

Your secret Love

A kiss in the darkA certain time I can call youA letter of loveBut no name did you signPretending to allThat we were just friends when I saw youI didn't know that you wanted me to beI didn't know that you wanted me for your(You wanted me) To be
Your secret loveWhy can't we tell somebody'Cause secret lovesNever last as longYour secret loveWill never be your true loveI can't be no secret babyIt's breakin' my heart (heart, heart)
You should've let me knowfrom the first time babyThat you were not, were not free to loveHow could you wait so longOh, what a waste of love, babyI should've known that you wanted me to beI should've knownThat you wanted me for your(You wanted me) To be
Your secret loveWhy can't we tell somebody'Cause secret lovesNever mean as muchYour secret loveWill never be your true loveI can't be no secret babyIt's breakin' my heart (heart, heart)
I won't be you secret love'Cause it's just a waste of my loveI'm tellin' you from the startI won't be the one who gives you loveWhen your other guy ain't givin' you none
Don't come now, wait for a whileLet's meet at the place downtownIt's a shame it has to be like thisBut I really miss you baby
Your secret loveWhy can't we tell somebody'Cause secret lovesNever last as longYour secret loveWill never be your true loveI can't be your secret babyYou're breakin' my heartMy heart
Your secret loveWhy can't we tell somebody'Cause secret lovesNever last as longYour secret loveWill never be your true loveI can't be your secret baby

Tvoje tajná láska 

Polibek ve tmě V určitou dobu Ti mohu zavolat Dopis z lásky Ale nepodepsal jsi žádné jméno Předstírání všem Že jsme byli jen přátelé, když jsem tě viděl Nevěděl jsem, že mě chceš mít Nevěděl jsem, že mě chceš pro sebe (Chtěla jsi mě) Být
Tvá tajná láska Proč to nemůžeme někomu říct Protože tajné lásky Nikdy nevydrží tak dlouho Tvá tajná láska Nikdy to nebude tvoje pravá láska Nemůže být žádné tajné baby Láme mi to srdce (srdce, srdce)
Měla jsi mi dát vědět od prvního miminka Že jsme nebyli, neměli jsme svobodu milovat Jak jsi mohla čekat tak dlouho Oh, jaká škoda lásky, baby Měl jsem vědět, že jsi mě chtěla mít Měl jsem to vědět Že jsi mě chtěla pro sebe (Chtěla jsi mě) Být
Tvá tajná láska Proč to nemůžeme někomu říct Protože tajné lásky Nikdy neznamenejte tolik Tvá tajná láska Nikdy to nebude tvoje pravá láska Nemůže být žádné tajné baby Láme mi to srdce (srdce, srdce)
Nebudu tvoje tajná láska Protože je to jen plýtvání mojí láskou Říkám ti to od začátku Nebudu ten, kdo ti dává lásku Když ti tvůj druhý nic nedává
Teď nechoď, chvíli počkej Sejdeme se v centru města Škoda, že to tak musí být Ale opravdu mi chybíš Zlato
Tvá tajná láska Proč to nemůžeme někomu říct Protože tajné lásky Nikdy nevydrží tak dlouho Tvá tajná láska Nikdy to nebude tvoje pravá láska Nemůže být tvoje tajné baby Lámeš mi srdce Moje srdce
Tvá tajná láska Proč to nemůžeme někomu říct Protože tajné lásky Nikdy nevydrží tak dlouho Tvá tajná láska Nikdy to nebude tvoje pravá láska Nemůže být tvoje tajné baby

Výsledek obrázku pro tajná láska citáty