Seznam blogů

5. 9. 2019

Led Zeppelin - Black Dog / Černý pes


Black Dog / Černý pes
  1. Hey, hey, mama, said the way you move
  2. Gonna make you sweat, gonna make you groove.
  3. Ah, ah, child, way you shake that thing
  4. Gonna make you burn, gonna make you sting.
  5. Hey, hey, baby, when you walk that way
  6. Watch your honey drip, can´t keep away.

  7. Oh yeah, oh yeah, oh, oh, oh
  8. Oh yeah, oh yeah, oh, oh, oh

  9. I gotta roll, can´t stand still,
  10. Got a flamin´ heart, can´t get my fill,
  11. Eyes that shine burning red,
  12. Dreams of you all through my head.
  13. Ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah...

  14. Hey, baby, oh, baby, pretty baby,
  15. Tell me what you do me now.
  16. Hey, baby, oh, baby, pretty baby,
  17. Move me while you do me now.

  18. Didn´t take too long ´fore I found out
  19. What people mean by down and out.
  20. Spent my money, took my car,
  21. Started tellin´ her friends she goin´ be a star.
  22.  I dont know, but I´ve been told
  23. Big legged woman ain´t got no soul

  24. Oh yeah, oh yeah, oh, oh, ah
  25. Oh yeah, oh yeah, oh, oh, yeah

  26. All I ask for, all I pray,
  27. Steady loaded woman gonna come my way.
  28. I need a woman gonna hold my hand
  29. Won´t tell me no lies, make me a happy man.

  30. Ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah...

  31. Ahhhhhh!

  32. Ooooh-ahhhh



  1. Hej, hej, mami, říkala si, jak se pohybuješ
  2. Abych se zpotil, abych byl v rytmu..
  3. Ah, ah, dítě, třeseš se jako posedlé
  4. Spálí tě to, sežehne tě to
  5. Hej, hej baby, když chodíš takovým způsobem
  6. Sleduj, jak ti kape med, nemůžeš se držet stranou

  7. Oh yeah, oh yeah, oh, oh, oh
  8. Oh yeah, oh yeah, oh, oh, oh

  9. Musím se odvalit, nemůžu tu zůstat
  10. Hoří mi srdce, nemůžu tomu zabránit
  11. Ta záře spaluje oči do ruda,
  12. Má hlava je skrz naskrz plná snů o tobě.
  13. Ah, ah...

  14. Hej baby, oh baby, krásná baby,
  15. Řekni mi, co se mnou chceš teď dělat.
  16. Hej baby, oh baby, krásná baby,
  17. Přesuň mě  tak, jak se ti podaří

  18. Netrvalo to příliš dlouho, než jsem to zjistil
  19. Co lidé mysleli tím být skolený a mimo.
  20. Minout mé peníze, vzít mi auto,
  21. Začala všem přátelům říkat, že budeš hvězda
  22. Já nevím, ale řeknu ti, že
  23. Holky s velkýma nohama nemají duši

  24. Oh yeah, oh yeah, oh, oh, oh
  25. Oh yeah, oh yeah, oh, oh, oh

  26. Vše o co prosím, o vše se modlím
  27. Pořádné, sugestivní žena  mi přijde do cesty.
  28. Potřebuji ženu, která mě bude držet za ruku
  29. Neříkej mi žádné lži, udělej ze mě šťastného muže.

  30. Ah, ah..

  31. Ahhhhh!

  32. Ooooh-ahhhh.
Výsledek obrázku pro Led Zeppelin - Black Dog