Seznam blogů

5. 9. 2019

Madonna - Like a virgin / Jako panna




  1. I made it through the wilderness
  2. Somehow I made it through
  3. Didn't know 
  4. how lost I was
  5. Until I found you

  6. I was beat incomplete
  7. I'd been had, I was sad and blue
  8. But you made me feel
  9. Yeah, you made me feel
  10. Shiny and new

  11. Like a virgin
  12. Touched for the very first time
  13. Like a virgin
  14. When your heart beats
  15. Next to mine time,

  16. Gonna give you all my love, boy
  17. My fear is fading fast
  18. Been saving it all for you
  19. 'Cause only love can last

  20. You're so fine and you're mine
  21. Make me strong, yeah you make me bold
  22. Oh your love thawed out
  23. Yeah, your love thawed out
  24. What was scared and cold

  25. You're so fine and you're mine
  26. I'll be yours 'till the end of time
  27. 'Cause you made me feel
  28. Yeah, you made me feel
  29. I've nothing to hide

  30. Like a virgin, ooh, ooh
  31. Like a virgin
  32. Feels so good inside
  33. When you hold me, and your heart beats, and you love me

  34. Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
  35. Ooh, baby
  36. Can't you hear my heart beat
  37. For the very first time?






  1. Udělala jsem to přes divočinu
  2. Nějak jsem to zvládla
  3. Nevěděla jsem, 
  4. jak jsem se ztratila
  5. Dokud jsem tě nenašla

  6. Byla jsem rozervaná,
  7. smutná, docela na dně ,
  8. ale ty jsi způsobil,
  9. ano, ty jsi způsobil,
  10. že jsem už dospěla.

  11. Jako panna,
  12. co první dotyk zakusí,
  13. jako panna,
  14. Pokud Tvé srdce bije
  15. Další můj čas

  16. Dám ti všechnu svou lásku,
  17. můj strach se rychle rozplývá,
  18. šetřila jsem ji pro tebe,
  19. víc než láska nám nezbývá.

  20. Jsi krásný a jsi můj,
  21. dáváš mi sílu a odvahu,
  22. tvá láska rozehřála,
  23. ano, tvá láska rozehřála
  24. Co bylo vyděšené a studené

  25. Jsi krásný a jsi můj,
  26. já budu navždy tvá,
  27. to ty jsi způsobil,
  28. ano, ty jsi způsobil,
  29. že už nic neskrývám

  30. Jako panna, ooh, ooh
  31. Jako panna
  32. Cítím se tak dobře uvnitř
  33. Když mě držíš a Tvoje srdce bije, a ty mě miluješ

  34. oh oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
  35. Oh baby
  36. Není slyšet mé srdce tlouct
  37. Pro úplně první začátek?



madonna carte postale