Seznam blogů

5. 9. 2019

Leonard Cohen ~ You Got Me Singing / Přiměla jsi mě zpívat + ( Album )




                You Got Me Singing                                         (Přiměla jsi mě zpívat)            


  1. You got me singing even though the news is bad
  2. You got me singing the only song I've ever had
  3. You got me singing ever since the river died
  4. You got me thinking of all the places we could hide

  5. You got me singing even though the world is gone
  6. You got me thinking that I'd like to carry on
  7. You got me singing even though it all looks grim
  8. You got me singing the hallelujah hymn

  9. Singing that hallelujah hymn

  10. You got me singing like a prisoner in a jail
  11. You got me singing like my pardon's in the mail
  12. You got me wishing our little love would last
  13. You got me thinking like those people of the past

  14. You got me singing even though the world is gone
  15. You got me thinking that I'd like to carry on
  16. You got me singing even though it all went wrong
  17. You got me singing the hallelujah song

  18. Singing that hallelujah song
  1. Přiměla jsi mě zpívat, přestože zprávy jsou špatné
  2. Máš jedinou píseň, kterou jsi kdy měla
  3. Dostala jsi můj zpěv, od chvíle, co řeka zahynula
  4. Dostala jsi mě přemýšlet o všech místech, kde bychom se mohli ukrýt

  5. Přiměla jsi mě zpívat i přesto, že svět je pryč
  6. Přiměla jsi mě myslet si, že bych rád pokračoval
  7. Přiměla jsi mě zpívat i když to vše vypadá chmurné
  8. Přiměla jsi mě zpívat  píseň Haleluja

  9. Zpívat ten hymnus Haleluja

  10. Přiměla jsi mě zpívat jako vězně ve vězení
  11. Dostala jsi můj zpěv, jako mé odpuštění v e-mailu"
  12. Přiměla jsi mě si přát, aby naše malá láska trvala
  13. Přiměla jsi mě myslet jako lidé z minulosti

  14. Přiměla jsi mě zpívat i přesto, že svět je pryč
  15. Přiměla jsi mě  přemýšlet, že bych rád pokračoval
  16. Přiměla jsi mě zpívat i přesto,  i když se to všechno zvrtlo
  17. Přiměla jsi mě zpívat píseň Haleluja

  18. Zpívat píseň Haleluja


Související obrázek