Seznam blogů

4. 2. 2021

OneRepublic - Something I Need / Něco, co potřebuji




  1. I had a dream the other night
  2. About how we only get one life
  3. It woke me up right after two,
  4. I stayed awake and stared at you 
  5. So I wouldn’t lose my mind

  6. And I had the week that came from hell
  7. And yes I know that you could tell,
  8. But you’re like the net under the ledge
  9. When I go flying of the edge 
  10. You go flying of as well

  11. And if you only die once 
  12. I wanna die with

  13. (2x)
  14. You got something I need,
  15. In this world full of people
  16.  there’s one killing me
  17. And if we only die once 
  18. I wanna die with you

  19. Last night I think I drank too much,
  20. Yeah, call it a temporary crutch,
  21. With broken words I tried to say,
  22. Honey don’t you be afraid,
  23. ‘Cause we got nothing we got us

  24. And if you only die once 
  25. I wanna die with

  26. (2x)
  27. You got something I need,
  28. In this world full of people 
  29. there’s one killing me
  30. And if we only die once 
  31. I wanna die with you

  32. I know that we’re not the same
  33. But I'm so damn glad 
  34. that we made it to this time,
  35. this time now

  36. You got something I need,
  37. Yeah, in this world full of people 
  38. there’s one killing me
  39. And if we only die once 
  40. I wanna die with you

  41. (2x)
  42. You got something I need,
  43. In this world full of people 
  44. there’s one killing me
  45. And if we only die once
  46. I wanna die with you

  47. If we only die once, 
  48. I wanna die with
  49. If we only live once, 
  50. I wanna live with you

  1. Jednou v noci měl jsem sen, 
  2. o tom, jak jsme dostali jen jeden život,
  3. probudilo mě to těsně po druhé 
  4. zůstal jsem vzhůru a koukal na tebe,
  5. abych se nezbláznil.

  6. A měl jsem týden, který přišel z pekla,
  7. a ano vím, že můžeš říct,
  8. ale ty jsi jako síť pod římsou,
  9. když se jdu vznášet od okraje,
  10. vznášíš se také.

  11. A pokud zemřeš pouze jednou
  12. Chci zemřít s 

  13. (2x)
  14. Ty máš něco, co potřebuji,
  15. v tomto světě plném lidí,
  16. je jediný člověk, který mě ničí
  17. A pokud zemřeme jen jednou,
  18. chci zemřít s tebou

  19. Myslím, že minulou noc jsem pil příliš,
  20. říkám tomu provizorní berle
  21. s nejasnými slovy jsem se snažil říct,
  22. zlato, neměj strach,
  23. protože my nemáme nic, máme nás

  24. A pokud zemřeš pouze jednou
  25. Chci zemřít s 

  26. (2x)
  27. Ty máš něco, co potřebuji,
  28. v tomto světě plném lidí, 
  29. je jediný člověk, který mě ničí
  30. A pokud zemřeme jen jednou, 
  31. chci zemřít s tebou

  32. Vím, že nejsme stejní
  33. ale jsem tak zatraceně rád, 
  34. že nám to povedlo doteď
  35. nyní přece

  36. Ty máš něco, co potřebuji,
  37. v tomto světě plném lidí, 
  38. je jediný člověk, který mě ničí
  39. A pokud zemřeme jen jednou, 
  40. chci zemřít s tebou

  41. (2x)
  42. Ty máš něco, co potřebuji,
  43. v tomto světě plném lidí, 
  44. je jediný člověk, který mě ničí
  45. A pokud zemřeme jen jednou, 
  46. chci zemřít s tebou

  47. Pokud zemřeme jen jedenkrát, 
  48. chci zemřít s
  49. Žijeme-li pouze jednou, 
  50. chci žít s tebou.