Seznam blogů

6. 2. 2021

John Denver - Leaving on a Jet plane / Odlétám na tryskáči






Leaving on a Jet plane / Odlétám na tryskáči

  1. All my bags are packed
  2. I'm ready to go
  3. I´m standing here outside your door
  4. I hate to wake you up 
  5. to say goodbye.

  6. But the dawn is breaking
  7. it is early morn
  8. the taxi is waiting
  9. he is blown his horn
  10. Already im so lonsome
  11. I could die.

  12. So kiss me and smile for me
  13. Tell me that you´ll wait for me.
  14. Hold me like you´ll never 
  15. Let me go

  16. ´Cause I´m leavin on a jet plane
  17. Don´t know when I´ll be back again.
  18. Oh babe, I hate to go.

  19. There's so many times I´ve let you down
  20. So many times I´ve played around.
  21. I tell you now they don´t mean a thing

  22. Every place I go, 
  23. I'll think of you
  24. Every song I sing, 
  25. I'll sing for you
  26. When I come back,
  27. I'll bring your wedding ring

  28. So kiss me and smile for me,
  29. tell me that you´ll wait for me.
  30. Hold me like you´ll never let me go.
  31. ´Cause I´m leaving on a jet plane
  32. Don´t know when I´ll be back again.
  33. Oh babe, I hate to go.

  34. Now the time has come to leave you,
  35. one more time Let me kiss you.
  36. Then close your eyes

  37. And I'll be on my way
  38. Dream about the days to come
  39. When I won't have to leave alone
  40. About the times, I won't have to say

  41. Kiss me and smile for me
  42. Tell me that you´ll wait for me.
  43. Hold me like you´ll never let me go.

  44. ´Cause I´m leaving on a jet plane
  45. Don´t know when I´ll be back again.
  46. Oh babe, I hate to go.

  47. I´m leaving on a jet plane
  48. Don´t know when I´ll be back again.
  49. Oh babe, I hate to go.



  1. Všechny zavazadla mám sbalena
  2. jsem připraven jít.
  3. Stojím zde u tvých dveří
  4. Nenávidím že tě budím, 
  5. abych ti řekl sbohem.

  6. Ale už svítá
  7. je časné ráno,
  8. taxi už čeká
  9. už troubí na svůj klakson.
  10. Už jsem tak osamělý
  11. že bych mohl umřít.

  12. Polib mě  a usměj se na mě,
  13. Řekni mi, že na mě budeš čekat..
  14. Drž mě ,jako kdybys mě nikdy 
  15. neopustila

  16. 'Protože jdu na palubu letadla.'
  17. Nevím, kdy se zase vrátím.
  18. Ach, lásko nenávidím loučení.

  19. Mnohokrát sem tě zklamal,
  20. Mnohokrát jsem to hrál 
  21. A ted' ti říkám, že pro mě nic neznamenají.

  22. Všude kam jdu
  23. myslím na tebe
  24. každou píseň kterou zpívám,
  25. budu zpívat pro tebe.
  26. Až se vrátím,
  27. přinesu ti snubní prsten.

  28. Tak mě polib a usměj se na mě,
  29. řekni mi, že na mě budeš čekat.
  30. Drž mě,jako kdybys mě nikdy nepustila
  31. Protože já odlétám na tryskáči,
  32. Nevím, kdy se zase vrátím.
  33. Ach lásko, nenávidím loučení.

  34. Nyní přišel čas opustit tě,
  35. ještě jednou mě nech tě políbit.
  36. Potom zavři oči

  37. A já budu na cestě.
  38. Sni o dnech které přijdou
  39. Kdy nebudu muset odcházet sám
  40. O časech, kdy nebudu muset říct..

  41. Polib mě a usměj se na mě,
  42. Řekni mi, že na mě budeš čekat
  43. Drž mě, jako kdybys mě nikdy nepustila

  44. Protože já odlétám na tryskáči,
  45. Nevím, kdy se zase vrátím.
  46. Ach lásko, nenávidím loučení.

  47. Odlétám na tryskáči
  48. Nevím, kdy se zase vrátím.
  49. Ach lásko, nenávidím loučení.






Peter, Paul and Mary - Leaving On A Jet Plane