Seznam blogů

7. 3. 2019

Chris Young - The Man I Want To Be / Muž, jakým chci být




  1. God, I'm down here on my knees
  2. Cause it's the last place left to fall
  3. Beggin' for another chance 
  4. If there's any chance at all
  5. That you might still be listenin'
  6. Lovin' and forgivin' guys like me
  7. I've spent my whole life gettin' it all wrong
  8. And I sure could use your help cause from now on

  9. I wanna be a good man
  10. A do like I should' man
  11. I wanna be the kind of man the mirror likes to see
  12. I wanna be a strong man
  13. And admit that I was wrong, man
  14. God I'm asking you to come change me
  15. into the man I wanna be 

  16. There's anyway for her and me to make another start
  17. Could you see what you could do
  18. To put some love back in her heart
  19. Cuz' it going to take a miracle
  20. After all I've done to really make her see

  21. That I wanna be a stay man
  22. I wanna be a brave man
  23. I wanna be the kind of man that she sees in her dreams
  24. God, I wanna be your man
  25. And I wanna be her man
  26. God, I only hope she still believes 
  27. In the man I wanna be

  28. Well, I know this late at night that talk is cheap
  29. But Lord, don't give up on me

  30. I wanna be a givin' man
  31. I wanna really start livin' man
  32. God, I'm asking you to come change me 
  33. into the man I wanna be


  1. Bože, jsem tady dole na kolenou
  2. protože to je poslední zbývající místo, na které můžu padnout
  3. Prosící o další šanci
  4. pokud tady je vůbec nějaká šance
  5. že bys mohl stále poslouchat
  6. milovat a odpouštět lidem, jako jsem já
  7. Strávil jsem celý život tím, že jsem dělal všechno špatně
  8. A určitě bych mohl využít tvé pomoci, protože od teď

  9. Chci být dobrý muž
  10. Dělat věci tak, jak bych měl
  11. Být ten typ muže, kterého zrcadlo rádo vidí
  12. Chci být silný muž
  13. a přiznat si, že jsem dělal chyby
  14. Bože, žádám tě, abys přišel a změnil mě
  15. na muže, jakým chci být

  16. Jestli je tu nějaký způsob, jak bychom mohli já a ona znovu začít
  17. Mohl by ses podívat, co můžeš dělat
  18. abys vrátil nějakou tu lásku zpátky do jejího srdce?
  19. Protože to bude potřebovat zázrak
  20. po tom všem, co jsem udělal, abych ji donutil vidět

  21. Že chci být stálý muž
  22. Chci být odvážný muž
  23. Chci být ten typ muže, který vidí ve svých snech
  24. Bože, chci být Tvůj muž
  25. a chci být její muž
  26. Bože, jen doufám, že stále věří
  27. v muže, jakým chci být

  28. No, vím, že takhle pozdě v noci je tohle mizerný hovor
  29. ale Pane, nevzdávej to se mnou

  30. Chci být oddaný muž
  31. Chci fakt začít žít
  32. Pane, žádám tě, abys přišel a změnil mě
  33. v muže, jakým chci být