Seznam blogů

7. 3. 2019

A-ha - Living a Boy's Adventure Tale / Životní příběh chlapcova dobrodružství



  1. I've fixed my dwelling for the night
  2. Lights in pairs come passing by where I hide
  3. I need some time now on my own
  4. Leave my loneliness alone
  5. To lick my wounds
  6. Night has found me just in time to help me close my eyes one more time
  7. Living a boy's adventure tale
  8. In so many ways
  9. Living a boy's adventure tale
  10. For so many days

  11. I'm living a boy's adventure tale
  12. Can't escape, if I wanted to
  13. Living a boy's adventure tale
  14. I may be dreaming but I feel awake

  15. I've been lost in so many places
  16. Seeked love in so many faces
  17. A change of weather, the rain pours down
  18. My head in hands, pressed to the ground
  19. And where am I supposed to go now

  20. Living a boy's adventure tale
  21. In so many ways
  22. Living a boy's adventure tale (aah)
  23. Living a boy's adventure tale
  24. a voice I hear 
  25. Living a boy's adventure tale
  26. Singing a lullaby for me
  27. Living a boy's adventure tale
  28. Because of you

  29. Living a boy's adventure
  30. Oh you know it's true
  31. Living a boy's adventure tale
  32. In so many ways (aah)
  33. For so many days

  34. I love you.
  35. I love you
  36. So many ways



  1. Opravil jsem svůj byt na noc
  2. Světla v párech přichází kolem, kde se skrývám
  3. Potřebuji nějaký čas pro sebe
  4. nech mě o samotě 
  5. Olizuj mé rány 
  6. Noc mě našla právě včas, aby mi pomohla zavřít oči ještě jednou 
  7. Životní příběh chlapcova dobrodružství
  8. V mnoha ohledech 
  9. Životní příběh chlapcova dobrodružství
  10. pro tolik dní 

  11. Žiji příběh chlapeckého dobrodružství
  12. Nelze uniknout, kdybych chtěl 
  13. Životní příběh chlapcova dobrodružství
  14. Možná jsem snil, ale cítím se probuzen

  15. Byl jsem ztracen v tolika místech 
  16. hledal lásku v mnoha tvářích 
  17. A změna počasí, déšť vylévá 
  18. Moje hlava v dlaních, přitisknutá k zemi
  19. A kam mám jít 

  20. Životní příběh chlapcova dobrodružství
  21. V mnoha ohledech 
  22. Životní příběh chlapcova dobrodružství
  23. Životní příběh chlapcova dobrodružství
  24. hlas, který slyším 
  25. Životní příběh dobrodružného chlapce
  26. zpívá ukolébavku pro mě 
  27. Životní příběh chlapcova dobrodružství
  28. Kvůli tobě

  29. Žiji dobrodružství chlapce
  30. Oh vy víte, že je to pravda 
  31. Životní příběh dobrodružného chlapce
  32. V mnoha ohledech (Aah) 
  33. pro tolik dní 

  34. Miluji tě. 
  35. Miluji tě 
  36. Tolika způsoby