Seznam blogů

20. 2. 2020

Bon Jovi - It's my life / To je můj život







  1. This ain't a song for the broken hearted
  2. No silent prayer for the faith-departed
  3. I ain't gonna be just a face in the crowd
  4. You're gonna hear my voice
  5. When I shout it out loud

  6. It's my life
  7. It's now or never
  8. I ain't gonna live forever
  9. I just want to live while I'm alive
  10. (It's my life)
  11. My heart is like an open highway
  12. Like Frankie said
  13. I did it my way
  14. I just wanna live while I'm alive
  15. It's my life

  16. This is for the ones who stood their ground
  17. For Tommy and Gina who never backed down
  18. Tomorrow's getting harder make no mistake
  19. Luck ain't even lucky
  20. Got to make your own breaks

  21. It's my life
  22. It's now or never
  23. I ain't gonna live forever
  24. I just want to live while I'm alive
  25. (It's my life)
  26. My heart is like an open highway
  27. Like Frankie said
  28. I did it my way
  29. I just wanna live while I'm alive
  30. It's my life

  31. Better stand tall when they're calling you out
  32. Don't bend, don't break, baby, don't back down

  33. It's my life
  34. It's now or never
  35. I ain't gonna live forever
  36. I just want to live while I'm alive
  37. (It's my life)
  38. My heart is like an open highway
  39. Like Frankie said
  40. I did it my way
  41. I just wanna live while I'm alive
  42. It's my life

  43. It's now or never
  44. I ain't gonna live forever
  45. I just want to live while I'm alive
  46. (It's my life)
  47. My heart is like an open highway
  48. Like Frankie said
  49. I did it my way
  50. I just wanna live while I'm alive
  51. It's my life






  1. Toto není píseň pro zlomené srdce
  2. Žádná tichá modlitba za věřící
  3. Já nebudu jen tvář v davu
  4. Uslyšíš můj hlas
  5. Když to křičím nahlas

  6. To je můj život
  7. Je to teď nebo nikdy
  8. Nebudu žít věčně
  9. Chci jen žít, když jsem naživu
  10. (To je můj život)
  11. Mé srdce je jako otevřená dálnice
  12. Jak říkal Frankie
  13. Dělám to po svém
  14. Chci jen žít, když jsem naživu
  15. To je můj život

  16. Toto je pro ty, co stojí nohama na zemi
  17. Pro Tommyho a Ginu, kteří se nikdy neshodli
  18. Zítra bude mnohem těžší neudělat chybu
  19. Štěstí není vždycky šťastné
  20. Měl bys zažít vlastní pády

  21. To je můj život
  22. Je to teď nebo nikdy
  23. Nebudu žít věčně
  24. Chci jen žít, když jsem naživu
  25. (To je můj život)
  26. Mé srdce je jako otevřená dálnice
  27. Jak říkal Frankie
  28. Dělám to po svém
  29. Chci jen žít, když jsem naživu
  30. To je můj život

  31. Radši zůstaň nad věcí, když na Tebe volají
  32. Neskláněj se, nepřestávej,baby, nevzdávej to

  33. To je můj život
  34. Je to teď nebo nikdy
  35. Nebudu žít věčně
  36. Chci jen žít, když jsem naživu
  37. (To je můj život)
  38. Mé srdce je jako otevřená dálnice
  39. Jak říkal Frankie
  40. Dělám to po svém
  41. Chci jen žít, když jsem naživu
  42. To je můj život

  43. Je to teď nebo nikdy
  44. Nebudu žít věčně
  45. Chci jen žít, když jsem naživu
  46. (To je můj život)
  47. Mé srdce je jako otevřená dálnice
  48. Jak říkal Frankie
  49. Dělám to po svém
  50. Chci jen žít, když jsem naživu
  51. To je můj život