Seznam blogů

26. 11. 2018

David Guetta / Titanium / Titan




  1. You shout it out
  2. But I can't hear a word you say
  3. I'm talking loud, not saying much
  4. I'm criticized, but all your bullets ricochet
  5. You shoot me down, but I get up

  6. I'm bulletproof, nothing to lose
  7. Fire away, fire away
  8. ricochet, you take your aim
  9. Fire away, fire away
  10. You shoot me down but I won't fall
  11. I am titanium
  12. You shoot me down but I won't fall
  13. I am titanium

  14. Cut me down
  15. But it's you who'll have further to fall
  16. Ghost town and haunted love
  17. Raise your voice, sticks and stones may break my bones
  18. I'm talking loud, not saying much

  19. I'm bulletproof nothing to lose
  20. Fire away, fire away
  21. ricochet, you take your aim
  22. Fire away, fire away
  23. You shoot me down, but I won't fall
  24. I am titanium
  25. You shoot me down, but I won't fall
  26. I am titanium
  27. I am titanium
  28. I am titanium...

  29. Stone-hard, machine gun
  30. Fired at the ones who run
  31. Stone-hard as bulletproof glass

  32. You shoot me down, but I won't fall
  33. I am titanium
  34. You shoot me down, but I won't fall
  35. I am titanium
  36. You shoot me down, but I won't fall
  37. I am titanium
  38. You shoot me down, but I won't fall
  39. I am titanium

  40. I am titanium...
  1. Nahlas křičíš
  2. ale já neslyším ani slovo.
  3. Mluvím nahlas, neříkám toho moc
  4. Jsem kritizovaná, ale všechny tvoje kulky se odrážejí
  5. Sestřelil jsi mě, ale já vstávám

  6. Jsem neprůstřelná, nemám co ztratit
  7. Střílej, střílej
  8. Odrážejí se, miř
  9. Střílej, střílej
  10. Sestřelil jsi mě, ale já nespadnu
  11. Jsem z titanu
  12. Sestřelil jsi mě, ale já nespadnu
  13. Jsem z titanu

  14. Zastřel mě
  15. Ale jsi to ty, kdo spadne
  16. Město duchů a strašidelná láska
  17. Zvyš svůj hlas, hole a kameny mohou zlomit moje kosti
  18. Mluvím nahlas, neříkám toho moc

  19. Jsem neprůstřelná, nemám co ztratit
  20. Střílej, střílej
  21. Odrážejí se, miř
  22. Střílej, střílej
  23. Sestřelil jsi mě, ale já nespadnu
  24. Jsem z titanu
  25. Sestřelil jsi mě, ale já nespadnu
  26. Jsem z titanu
  27. Jsem z titanu
  28. Jsem z titanu...

  29. Tvrdé jako kámen, kulomety
  30. Střílejí na ty, kteří utíkají
  31. tvrdé jako kámen, jako neprůstřelné sklo

  32. Sestřelil jsi mě, ale já nespadnu
  33. Jsem z titanu
  34. Sestřelil jsi mě, ale já nespadnu
  35. Jsem z titanu
  36. Sestřelil jsi mě, ale já nespadnu
  37. Jsem z titanu
  38. Sestřelil jsi mě, ale já nespadnu
  39. Jsem z titanu

  40. Jsem z titanu.