Seznam blogů

14. 11. 2022

Bruce Springsteen - Brilliant Disguise / Dokonalý převlek



               Brilliant Disguise                                                                Dokonalý převlek                     
  1. I hold you in my arms
  2. As the band plays
  3. What are those words whispered baby
  4. Just as you turn away
  5. I saw you last night
  6. Out on the edge of town
  7. I wanna read your mind
  8. To know just what I've got in
  9. This new thing I've found
  10. So tell me what I see
  11. When I look in your eyes
  12. Is that you baby
  13. Or just a brilliant disguise

  14. I heard somebody call your name
  15. From underneath our willow
  16. I saw something tucked in shame
  17. Underneath your pillow
  18. Well I've tried so hard baby
  19. But I just can't see
  20. What a woman like you
  21. Is doing with me
  22. So tell me who I see
  23. When I look in your eyes
  24. Is that you baby
  25. Or just a brilliant disguise

  26. Now look at me baby
  27. Struggling to do everything right
  28. And then it all falls apart
  29. When out go the lights
  30. I'm just a lonely pilgrim
  31. I walk this world in wealth
  32. I wanna if it's you I don't trust
  33. 'Cause I damn sure 
  34. don't trust myself

  35. Now you play the loving woman
  36. I'll play the faithful man
  37. But just don't look too close
  38. Into the palm of my hand
  39. We stood at the altar
  40. The gypsy swore our 
  41. future was right
  42. But come 
  43. the wee wee hours
  44. Well maybe baby the gypsy lied
  45. So when you look at me
  46. You better look hard 
  47. and look twice
  48. Is that me baby
  49. Or just a brilliant duisguise

  50. Tonight our bed is cold
  51. I'm lost in the darkness of our love
  52. God have mercy on the man
  53. Who doubts what he's sure of

  1. Držím tě ve své náruči.
  2. Jak kapela hraje
  3. Co je to za slova, která šeptáš,
  4. když se odvracíš
  5. Viděl jsem tě minulou noc
  6. Venku na předměstí,
  7. Chci ti číst myšlenky
  8. Abych věděl, co v sobě mám
  9. co jsi vlastně zač.
  10. Tak mi řekni, co vidím
  11. Když se ti podívám do očí
  12. Jsi to ty, zlato?
  13. nebo jen dokonalý převlek

  14. Slyšel jsem, jak Tě někdo volá,
  15. Zpod naší vrby
  16. Nejistota se skrývá pod
  17. Tvým polštářem.
  18. Tak moc jsem se snažil zlato
  19. Ale já prostě nechápu
  20. Jaká žena jako ty
  21. chodí zrovna se mnou.
  22. Tak mi řekni, co vidím
  23. Když se ti podívám do očí
  24. Jsi to ty, zlato?
  25. Nebo jen dokonalý převlek

  26. Podívej se na mě, lásko,
  27. Snažím se dělat všechno správně,
  28. A pak se to všechno rozpadne
  29. Když zhasnou, světla
  30. Jsem jen osamělý poutník,
  31. kráčím si spokojeně světem.
  32. Chci vědět, jestli jsi to Ty, komu nevěřím,
  33. Protože jsem si sakra jistý,
  34. že nedůvěřuji sám sobě.

  35. Teď předstíráš milující ženu
  36. a já budu hrát věrného muže
  37. Ale jen se nedívej příliš blízko
  38. do dlaně.
  39. Stáli jsme před oltářem,
  40. Cikán přísahal, že naše
  41.  budoucnost byla správná
  42. Ale pojď
  43. v časných ranních hodinách
  44. No, možná ten cikán lhal.
  45. Takže až se na mě příště podíváš,
  46. Radši se pořádně dívej 
  47. a dívej se dvakrát
  48. Jsem to já, zlato?
  49. Nebo jen dokonalý převlek.

  50. Dnes v noci je naše postel studená
  51. Jsem ztracen v nejistotě naší lásky.
  52. Bůh se smiluj nad člověkem
  53. Kdo pochybuje, čím si je jistý