Seznam blogů

14. 11. 2022

Bruce Springsteen - My home town + Můj Rodný Dům - Pavel Bobek


My home town + Můj Rodný Dům

  1. I was eight years old
  2. and running with a dime in my hand
  3. Into the bus stop to pick up
  4. a paper for my old man
  5. I'd sit on his lap in that big old Buick
  6. and steer as we drove through town
  7. He'd tousle my hair and say son
  8. take a good look around this is your hometown
  9. This is your hometown
  10. This is your hometown
  11. This is your hometown

  12. In '65 tension was running
  13. high at my high school
  14. There was a lot of fights
  15. between the black and white
  16. There was nothing you could do
  17. Two cars at a light on a Saturday night
  18. in the back seat there was a gun
  19. Words were passed in a shotgun blast
  20. Troubled times had come to my hometown
  21. My hometown
  22. My hometown
  23. My hometown

  24. Now Main Street's whitewashed windows
  25. and vacant stores
  26. Seems like there ain't nobody wants
  27. to come down here no more
  28. They're closing down the textile mill
  29. across the railroad tracks
  30. Foreman says these jobs are going boys
  31. and they ain't coming back to your hometown
  32. Your hometown
  33. Your hometown
  34. Your hometown

  35. Last night me and Kate we laid in bed
  36. talking about getting out
  37. Packing up our bags maybe heading south
  38. I'm thirty-five we got a boy of our own now
  39. Last night I sat him up behind the wheel
  40. and said son take a good look around,
  41. this is your hometown
  42. This is your hometown
  43. This is your hometown
  44. This is your hometown


    1. Bylo mi osm let
    2. a běžel jsem s deseticentem v ruce
    3. Na zastávku autobusu k vyzvednutí
    4. papír pro mého starého otce
    5. Seděl bych mu na klíně v tom velkém starém Buicku
    6. a řídil, když jsme projížděli městem
    7. Pocuchal mi vlasy a řekl, synu,
    8. dobře se rozhlédni kolem, to je Tvé rodné město
    9. Tohle je Tvé rodné město
    10. Tohle je Tvé rodné město
    11. Tohle je Tvé rodné město

    12. V roce 1965 probíhalo vysoké
    13. napětí v mé střední škole
    14. Bylo tam mnoho rvaček
    15. mezi černými a bílými
    16. Nedalo se nic dělat
    17. Dvě auta u semaforu v sobotu večer,
    18. na zadním sedadle byla pistole
    19. Slova se rozplynula ve výstřelu z brokovnice
    20. V mém rodném městě nastaly neklidné časy
    21. Moje rodné město
    22. Moje rodné město
    23. Moje rodné město

    24. Teď zabílená okna Hlavní ulice
    25. a prázdné obchody
    26. Vypadá to, že nikdo nechce
    27. už sem dolů chodit
    28. Zavírají textilku
    29. přes železniční tratě
    30. Mistr říká tahle místa jsou pryč, chlapci,
    31. a už se nikdy nenavrátí do tvého rodného města
    32. Tvoje rodné město
    33. Tvoje rodné město
    34. Tvoje rodné město

    35. Minulou noc jsme já a Kate leželi v posteli,
    36. mluvit o odchodu
    37. Balíme kufry, možná  namíříme na jih
    38. Je mi třicet pět let, máme vlastního kluka
    39. Včera večer jsem ho posadil za volant
    40. a řekl, synku, dobře se rozhlédni kolem,
    41. Tohle je Tvé rodné město
    42. Tohle je Tvé rodné město
    43. Tohle je Tvé rodné město
    44. Tohle je Tvé rodné město

    .




    Můj Rodný Dům -  Pavel Bobek

    Prague, Czech Republic - My home town