Seznam blogů

14. 11. 2022

Don't Cry Joni / Joni neplač + Karel Černoch - Chtěl bych být víc než přítel tvůj





Don't Cry Joni   /  Joni neplač 

  1. Jimmy please say you'll wait for me
  2. I'll grow up someday you'll see
  3. Saving all my kisses just for you
  4. Signed with love
  5. forever true

  6. Joni was the girl who lived next door
  7. I've known her I guess ten years or more
  8. Joni wrote me a note one day
  9. and this is what she had to say

  10. Jimmy please say you'll wait for me
  11. I'll grow up someday you'll see
  12. Saving all my kisses just for you
  13. Signed with love
  14. forever true

  15. Slowly I read her note once more
  16. I went over to the house next door
  17. Her tear drops fell like rain that day
  18. when I told Joni what I had to say

  19. Joni, Joni please don't cry
  20. You'll forget me by and by
  21. You're just fifteen
  22. I'm twenty two
  23. and Joni I just can't wait for you

  24. Soon I left our little home town
  25. Got me a job and tried to settle down
  26. But these words kept haunting my memory
  27. The words that Joni said to me

  28. Jimmy please say you'll wait for me
  29. I'll grow up some day you'll see
  30. Saving all my kisses just for you
  31. Signed with love
  32. forever true

  33. I packed my clothes
  34. and I caught a plane
  35. I had to see Joni
  36. I had to explain
  37. How my heart was filled
  38. with her memory
  39. and asked my Joni if she'd marry me

  40. I ran all the way
  41. to the house next door
  42. Things weren't like they were before
  43. My tear drops fell like rain that day
  44. when I heard what Joni had to say

  45. Jimmy, Jimmy please don't cry
  46. You'll forget me by and by
  47. It's been five years since you've been gone....
  48. Jimmy I married your best friend John




  1. Jimmy, prosím, řekni, že na mě počkáš
  2. Jednou vyrostu, uvidíš
  3. Ukládám všechny mé polibky jen pro tebe
  4. Podepsáno s láskou
  5. navždy pravda

  6. Joni byla dívka, která bydlela vedle
  7. Znám ji, tuším deset a více let
  8. Joni mi jednoho dne napsala vzkaz
  9. a to je to, co musela říct

  10. Jimmy, prosím, řekni, že na mě počkáš
  11. Jednou vyrostu, uvidíš
  12. Ukládám všechny mé polibky jen pro tebe
  13. Podepsáno s láskou
  14. navždy pravda

  15. Pomalu jsem si její poznámku přečetl ještě jednou
  16. Šel jsem do vedlejšího domu
  17. Její kapky slz ten den padaly jako déšť
  18. když jsem řekl Joni, co jsem říct měl

  19. Joni, Joni prosím neplač
  20. Časem na mě zapomeneš
  21. Je ti teprve patnáct
  22. Je mi dvaadvacet
  23. a Joni, už se tě nemůžu dočkat

  24. Brzy jsem opustil naše malé rodné město
  25. Sehnal jsem si práci a zkusil se usadit
  26. Ale tato slova mi neustále pronásledovala paměť
  27. Slova, která mi řekla Joni

  28. Jimmy prosím řekni, že na mě počkáš
  29. Jednou vyrostu, uvidíš
  30. Ukládám všechny mé polibky jen pro tebe
  31. Podepsáno s láskou
  32. navždy pravda

  33. Sbalil jsem si oblečení
  34. a chytil jsem letadlo
  35. Musel jsem vidět Joni
  36. Musel jsem to vysvětlit
  37. Jak se mé srdce naplnilo
  38. s její pamětí
  39. a zeptal se mé Joni, jestli by si mě vzala

  40. Celou cestu jsem běžel
  41. do vedlejšího domu
  42. Věci nebyly jako dřív
  43. Moje kapky slz padaly jako déšť toho dne
  44. když jsem slyšel, co mi Joni řekla

  45. Jimmy, Jimmy prosím neplač
  46. Časem na mě zapomeneš
  47. Už je to pět let, co jsi pryč...
  48. Jimmy Vzala jsem si tvého nejlepšího přítele Johna

 


 

Karel Černoch - Chtěl bych být víc než přítel tvůj!