Seznam blogů

14. 11. 2022

Pink Floyd - Come back to life / Vrať se k životu

Výsledek obrázku pro Pink Floyd


Come back to life  /  Vrať se k životu
  1. Where were you when 
  2. I was burned and broken
  3. While the days slipped 
  4. from my window watching
  5. Where were you when 
  6. I was hurt and I was helpless
  7. Because the things you say 
  8. and the things you do surround me
  9. While you were hanging yourself
  10.  on someone's else's words

  11. Dying to believe in what you heard
  12. I was staring straight into 
  13. the shining sun
  14. Lost in thought and lost in time
  15. While the seeds of life and the seeds of change were planted
  16. Outside the rain fell dark and slow
  17. While I pondered on this 
  18. dangerous but irresistible pastime
  19. I took a heavenly ride through our silence
  20. I knew the moment had arrived

  21. For killing the past and coming back to life
  22. I took a heavenly ride through our silence
  23. I knew the waiting had begun
  24. And headed straight ... into the shining sun

  1. Kde jsi byla, když 
  2. já jsem byl zoufalý a zlomený
  3. Zatímco dny vyklouzly 
  4. z mého sledování okna
  5. Kde jsi byla, když jsem 
  6. byl zraněn a byl jsem bezmocný
  7. Protože věci, které říkáš, 
  8. a věci, které děláš, mě obklopují
  9. Zatímco jsi se věšela slova na
  10. někoho jiného

  11. Umírající věří tomu, co jsi slyšela
  12. Díval jsem se přímo 
  13. do zářícího slunce
  14. Ztracen v myšlenkách a ztracen v čase
  15. Zatímco byla zaseta semena života a semena změny
  16. Venku déšť pomalu padal noční tmou
  17. Já byl polapen v době, tak 
  18. nebezpečné a neodolatelná zároveň
  19. Vzal jsem nebeskou jízdu naším tichem
  20. Věděl jsem, že ten okamžik nadešel

  21. Za zabití minulosti a návrat zpět k životu
  22. Vzal jsem nebeskou jízdu naším tichem
  23. Věděl jsem, že to čekání začalo
  24. A zamířil přímo... do zářícího slunce