Seznam blogů

5. 4. 2020

Lana Del Rey - The Great Gatsby / Velký Gatsby






The Great Gatsby  / Velký Gatsby


  1. I’ve seen the world
  2. Done it all
  3. Had my cake now
  4. Diamonds, brilliant
  5. In Bel Air now

  6. Hot summer nights, mid July
  7. When you and I were forever wild
  8. The crazy days, city lights
  9. The way you’d play with me like a child

  10. Will you still love me?
  11. When I’m no longer young and beautiful?
  12. Will you still love me?
  13. When I’ve got nothing but my aching soul?
  14. I know you will, I know you will
  15. I know that you will
  16. Will you still love me when
  17. I’m no longer beautiful?

  18. I’ve seen the world, lit it up
  19. As my stage now
  20. Changeling angels in a new age now
  21. Hot summer days, rock’n’roll
  22. The way you’d play for me at your show
  23. And all the ways I got to know
  24. Your pretty face and electric soul

  25. Will you still love me?
  26. When I’m no longer young and beautiful?
  27. Will you still love me
  28. When I’ve got nothing but my aching soul?
  29. I know you will, I know you will
  30. I know that you will
  31. Will you still love me when
  32. I’m no longer beautiful?

  33. Dear lord, when I get to heaven
  34. Please let me bring my man
  35. When he comes tell me that you’ll let him
  36. Father tell me if you can
  37. All that grace, all that body
  38. All that face, makes me wanna party
  39. He’s my sun, he makes me shine like diamonds

  40. And will you still love me
  41. When I’m no longer young and beautiful?
  42. Will you still love me
  43. When I’ve got nothing but my aching soul?
  44. I know you will, i know you will
  45. I know that you will
  46. Will you still love me when
  47. i’m no longer beautiful?

  48. Will you still love me when
  49. i’m no longer beautiful?
  50. Will you still love me when
  51. i’m not young and beautiful?









  1. Viděla jsem svět
  2. Všechno udělala
  3. Měla jsem dort
  4. Diamanty, brilantní
  5. Nyní v Bel Air

  6. Horké letní noci, v polovině července,
  7. kdy ty a já jsme byli navždy divocí,
  8. bláznivé dny,  městská světla
  9. způsob, jakým jsi si se mnou hrál jako s dítětem

  10. Budeš mě stále milovat?
  11. I když nebudu dlouho mladá a krásná?
  12. Budeš mě stále milovat?
  13. Když nemám nic než svou bolavou duši?
  14. Já vím, že budeš, já vím, že budeš
  15. Já vím, že budeš
  16. Budeš mě stále milovat,
  17. i když nebudu tak dlouho krásná?

  18. Viděla jsem svět, rozsvítila ho
  19. Jako své jeviště
  20. Měnící se andělé v novém věku
  21. Horké letní dny, rock'n'roll
  22. Způsob, jakým jsi hrál pro mě ve svojí show,
  23. A všechny způsoby, jakými jsem poznala
  24. Tvoje hezká tvář a elektrická duše

  25. Budeš mě stále milovat?
  26. I když nebudu dlouho mladá a krásná?
  27. Budeš mě stále milovat?
  28. I když nemám nic jiného než svou bolavou duši?
  29. Já vím že budeš, vím že budeš
  30. Já vím že budeš
  31. Budeš mě stále milovat,
  32. i když nebudu tak dlouho krásná?

  33. Drahý pane, když se dostanu do nebe
  34. Prosím, dovol mi, abych přivedla svého muže
  35. Až přijde, řekni mi že ho necháš
  36. Otče řekni jestli můžeš,
  37. Všechna ta půvab, celé to tělo,
  38. Celá ta tvář, chce se mi z toho slavit
  39. On je moje slunce, rozzáří mě jako diamanty

  40. Budeš mě stále milovat,
  41. I když nebudu dlouho mladá a krásná?
  42. Budeš mě stále milovat?
  43. Když nemám nic jiného než svou bolavou duši?
  44. Já vím, že budeš, vím, že budeš
  45. Já vím, že budeš
  46. Budeš mě stále milovat,
  47. i když nebudu tak dlouho krásná?

  48. Budeš mě stále milovat,
  49. i když nebudu tak dlouho krásná?
  50. Budeš mě pořád milovat,
  51. i když nebudu mladá a krásná?