Seznam blogů

17. 9. 2018

Madonna - Don't tell me / Neříkej mi



Don't tell me / Neříkej mi 

  1. Don't tell me to stop 
  2. Tell the rain not to drop 
  3. Tell the wind not to blow 
  4. 'Cause you said so, mmm 

  5. Tell the sun not to shine 
  6. Not to get up this time, no, no 
  7. Let it fall by the way 
  8. But don't leave me 
  9. where I lay down 

  10. Tell me love isn't true 
  11. It's just something that we do 
  12. Tell me everything I'm not but
  13. please don't tell me to stop 

  14. Tell the leaves not to turn 
  15. But don't ever tell me I'll learn, no, no 
  16. Take the black off a crow 
  17. But don't tell me I have to go 

  18. Tell the bed not to lay 
  19. Like the open mouth of a grave, yeah 
  20. Not to stare up at me 
  21. Like a calf down on its knees 

  22. Tell me love isn't true 
  23. It's just something that we do 
  24. Tell me everything I'm not but
  25. don't ever tell me to stop


  1. Neříkej mi zastav
  2. řekni že nebude pršet
  3. řekni že nebude foukat vítr
  4. Protože jsi řekl tak,mmmm

  5. Řekněte slunci, aby nesvítilo
  6. Nevstávej v tuhle dobu, ne, ne
  7. nech to padnout cestou
  8. Ale neopouštěj mě 
  9. když padám dolů

  10. Řekni mi že láska není pravda
  11. Je to jen něco co děláme
  12. Řekni mi všechno co nejsem, ale
  13. prosím neříkej mi zastav

  14. Řekni listům, aby se neotáčeli
  15. Ale nikdy mi neříkej, že se budu učit, ne, ne
  16. Sundej černou z vrány
  17. ale neříkej mi že musím jít

  18. Řekni že postel není k ležení
  19. Jako otevřít ústa hrobu, jo
  20. Nezírej na mě
  21. Podobně jako tele na kolenou

  22. Řekni mi že láska není pravá
  23. Je to jen něco co děláme
  24. Řekni mi všechno co nejsem,ale
  25. prosím neříkej mi zastav