Seznam blogů

21. 7. 2019

Olivia Newton John - Hopelessly Devoted to You / Beznadějně ti oddaná


  1. Guess mine is not the first heart broken
  2. My eyes are not the first to cry
  3. I'm not the first to know
  4. There's just no getting over you

  5. You know I'm just a fool who's willing
  6. To sit around and wait for you
  7. But, baby, can't you see
  8. There's nothing else for me to do?
  9. I'm hopelessly devoted to you

  10. But now there's nowhere to hide
  11. Since you pushed my love aside
  12. I'm out of my head
  13. Hopelessly devoted to you
  14. Hopelessly devoted to you
  15. Hopelessly devoted to you

  16. My head is saying, "Fool, forget him."
  17. My heart is saying, "Don't let go.
  18. Hold on till the end."
  19. And that's what I intend to do
  20. I'm hopelessly devoted to you

  21. But now there's nowhere to hide
  22. Since you pushed my love aside
  23. I'm out of my head
  24. Hopelessly devoted to you
  25. Hopelessly devoted to you
  26. Hopelessly devoted to you

  1. Hádám, že mé zlomené srdce není první
  2. Moje oči nejsou první, co pláčou
  3. Nejsem první, co ví, že
  4. Že není možnost, jak se přes tebe dostat

  5. Vím, že jsem jen blázen, co je ochotný
  6. Posedávat kolem a čekat na tebe
  7. Ale, zlato, nevidíš, že
  8. Nemůžu dělat nic jiného?
  9. Jsem ti beznadějně oddaná

  10. Ale teď není kam se schovat
  11. Od té doby, co jsi dal mou lásku stranou
  12. Jsem mimo
  13. Beznadějně ti oddaná
  14. Beznadějně ti oddaná
  15. Beznadějně ti oddaná

  16. Moje hlava říká "Blázne, zapomeň na něj"
  17. Moje srdce říká: „Nenechte to jít
  18. Drž se až do konce"
  19. A to jsem měla v úmyslu
  20. Jsem ti beznadějně oddaná

  21. Ale teď není kam se schovat
  22. Od té doby, co jsi dal mou lásku stranou
  23. Jsem mimo
  24. Beznadějně ti oddaná
  25. Beznadějně ti oddaná
  26. Beznadějně ti oddaná