Seznam blogů

23. 4. 2018

Simply Red - Stars (Hvězdy)




  1. Anyone who ever held you
  2. Would tell you the way I'm feeling
  3. Anyone who ever wanted you
  4. Would try to tell you what I feel inside
  5. The only thing I ever wanted
  6. Was the feeling that you ain't faking
  7. The only one you ever thought about
  8. Wait a minute can't you see that I

  9. I wanna fall from the stars
  10. Straight into your arms
  11. I, I feel you
  12. I hope you comprehend

  13. For the man who tried to hurt you
  14. He's explaining the way I'm feeling
  15. For all the jealousy I caused you
  16. States the reason why I'm trying to hide
  17. As for all the things you taught me
  18. It sends my future into clearer dimensions
  19. You'll never know how much you hurt me
  20. Stay a minute can't you see that I

  21. I wanna fall from the stars
  22. Straight into your arms
  23. I, I feel you
  24. I hope you comprehend

  25. Too many hearts are broken
  26. A lover's promise never came with a maybe
  27. So many words are left unspoken
  28. The silent voices are driving me crazy
  29. As for all the pain you caused me
  30. Making up could never be your intention
  31. You'll never know how much you hurt me
  32. Stay can't you see that I

  33. I wanna fall from the stars
  34. Straight into your arms
  35. I, I feel you
  36. I hope you comprehend


  1. Každý, kdo tě někdy držel
  2. Řekl bych ti, jak se cítím
  3. Každý, kdo tě někdy chtěl
  4. Pokusil bych si říct, co cítím uvnitř
  5. Jediná věc, kterou jsem kdy chtěl
  6. Byl pocit, že nic nepředstíráš
  7. Jediné, o čem si kdy přemýšlela
  8. Počkej chvíli nemůžeš vidět to co já

  9. Chci spadnout z hvězd
  10. Přímo do tvých rukou
  11. Já, cítím tě
  12. Doufám, že mě pochopíš

  13. Pro muže, který se pokusil ti ublížit
  14. Vysvětluje ti, co cítím
  15. Všechnu tu žárlivost co jsem ti způsobil
  16. Uvádím důvody, proč se snažím schovat
  17. Jako všechny ty věci co jsi mě učila
  18. Posílá to mojí budoucnost do nové dimenze
  19. Nikdy nezjistíš jak moc jsi mě zranila
  20. Počkej chvilku, nevidíš, že já

  21. Chci spadnout z hvězd
  22. Přímo do tvých rukou
  23. Já, cítím tě
  24. Doufám, že mě pochopíš

  25. Příliš mnoho srdcí je zlomeno
  26. Milencův slib nikdy nepřijde s možná
  27. Mnoho slov odešla nevyslovená
  28. Tiché hlasy mě přivádí k šílenství 
  29. Jako všechnu tu bolest co jsem ti způsobil
  30. Urovnat to by nikdy nemohl být tvůj úmysl
  31. Nikdy nezjistíš jak moc jsi mě zranila
  32. Počkej chvilku, nevidíš, že já

  33. Chci spadnout z hvězd
  34. Přímo do tvých rukou
  35. Já, cítím tě
  36. Doufám, že mě pochopíš