Seznam blogů

13. 4. 2018

Sam Tsui - Me Without You ( Bez tebe)




  1. No, I don't understand 
  2. How I held it together 
  3. Before I could hold your hand
  4. And I can't, I can't recall
  5. If I knew who I was before 
  6. You knew me flaws and all

  7. Whoa, feels like a lifetime ago oh, 
  8. And do you know

  9. Who did I used to be?
  10. How was there ever me without you?
  11. Don't want to ever be without you
  12. Without you, me without you

  13. Baby I can't believe 
  14. I ever lived or breathed without you
  15. Don't let me ever be without you
  16. Without you, me without you

  17. Lost at sea, I found your shore
  18. And I can't crumble back to the man 
  19. That I was before
  20. You're all I am, I'm only this
  21. Since my world was reset 
  22. For the better at our first kiss

  23. Whoa, the only world that I know oh,
  24. Is yours alone

  25. Who did I used to be?
  26. How was there ever me without you?
  27. Don't want to ever be without you
  28. Without you, me without you

  29. Baby I can't believe
  30. I ever lived or breathed without you
  31. Don't let me ever be without you
  32. Without you, me without you

  33. And what did I dream about before I knew your face?
  34. In this empty world how did I fill that space?
  35. It's now as though I've always known you'd be the one
  36. To change my life and make the man 
  37. That I've become, I've become

  38. Oh, who did I used to be?
  39. And how was there ever me without you?
  40. Don't want to ever be without you
  41. Without you, me without you

  42. Baby, I can't believe
  43. I ever lived or breathed without you
  44. Don't let me ever be without you
  45. Without you, me without you, oh
  46. No, don't let me ever be without you
  47. Without you, me without you

  48. I don't understand
  49. How I held it together 
  50. Before I could hold your hand

  1. Ne, nechápu
  2. Jak jsem držel pohromadě
  3. Než jsem tě mohl držet za ruku
  4. A nemůžu, nemůžu si vzpomenout
  5. Kdybych věděl, kdo jsem byl předtím
  6. Znala jsi mé chyby a všechno

  7. Whoa, jako by to bylo před celým životem 
  8. A víš?

  9. Kdo jsem býval ?
  10. Jak bylo mě bez tebe?
  11. Nechci být nikdy bez tebe
  12. Bez tebe , já bez tebe

  13. Baby, Nemůžu uvěřit, že
  14. Jsem kdy žil nebo dýchal bez tebe
  15. Nenech mě nikdy být bez tebe
  16. Bez tebe , já bez tebe

  17. Ztracen na moři , našel jsem tvůj břeh
  18. A nemůžu se rozpadnout zpět v muže
  19. Kterým jsem byl předtím
  20. Jsi všechno, co jsem já, já jsem jen toto
  21. Od chvíle, kdy byl můj svět resetován
  22. K lepšímu při našem prvním polibku

  23. Whoa, jediný svět, který znám, oh ,
  24. Je jen ten tvůj

  25. Kdo jsem býval ?
  26. Jak kdy bylo mě bez tebe?
  27. Nechci být nikdy bez tebe
  28. Bez tebe , já bez tebe

  29. Baby, Nemůžu uvěřit, že
  30. Jsem kdy žil nebo dýchal bez tebe
  31. Nenech mě nikdy být bez tebe
  32. Bez tebe , já bez tebe

  33. A o čem jsem snil, než jsem znal tvou tvář ?
  34. V tomto prázdném světě, jak jsem vyplnil ten prostor ?
  35. Teď je to, jako bych vždycky věděl , že budeš ta pravá
  36. Co změní můj život a udělá ze mě muže,
  37. Jakým jsem se stal , jsem se stal

  38. Oh, Kdo jsem býval ?
  39. Jak kdy bylo mě bez tebe?
  40. Nechci být nikdy bez tebe
  41. Bez tebe , já bez tebe

  42. Baby, Nemůžu uvěřit, že
  43. Jsem kdy žil nebo dýchal bez tebe
  44. Nenech mě nikdy být bez tebe
  45. Bez tebe , já bez tebe, oh
  46. Ne, nenech mě nikdy být bez tebe
  47. Bez tebe, já bez tebe

  48. Nechápu
  49. Jak jsem držel pohromadě
  50. Než jsem tě mohl držet za ruku