Seznam blogů

13. 4. 2018

Brad Paisley - We Danced (Tančili jsme)



  1. The bar was empty 
  2. I was sweeping up the floor 
  3. That's when she walked in 
  4. I said, "I'm sorry but we're closed" 
  5. And she said "I know, 
  6. But I'm afraid I left my purse" 
  7. I said, "I put one back behind the bar 
  8. I bet it's probably yours" 
  9. And the next thing that I knew 
  10. There we were, lost in conversation 
  11. And before I handed her her purse 
  12. I said, "You'll only get this back on one condition" 

  13. Chorus 
  14. And we danced 
  15. Out there on that empty hardwood floor 
  16. The chairs up and the lights turned way down low 
  17. The music played, we held each other close 
  18. And we danced 

  19. And from that moment 
  20. There was never any doubt 
  21. I had found the one 
  22. That I had always dreamed about 
  23. And then one evenin' 
  24. When she stopped by after work 
  25. I pulled a diamond ring out of the pocket of my shirt 
  26. And as her eyes filled up with tears 
  27. She said, "This is the last thing I expected" 
  28. And then she took me by the hand 
  29. And said, "I'll only marry you on one condition" 

  30. Chorus 

  31. Like no one else had ever danced before 
  32. I can't explain what happened on that floor 
  33. But the music played 
  34. We held each other close 
  35. And we danced 
  36. Yeah, we danced


  1. Bar byl prázdný,
  2. právě jsem zametal podlahu,
  3. když vešla.
  4. Řekl jsem: "Omlouvám se, ale máme zavřeno"
  5. a ona odpověděla: "Já vím,
  6. ale bojím se, že jsem tu nechala peněženku."
  7. Řekl jsem: "Dal jsem jednu dozadu za bar,
  8. vsadím se, že je Vaše."
  9. A dál jsem věděl,
  10. že jsme byli ztraceni v hovoru.
  11. A předtím, než jsem ji podal peněženku,
  12. řekl jsem: "Dostanete ji zpět pod jednou podmínkou."

  13. Chorus
  14. A tančili jsme
  15. na té prázdné, dřevěné podlaze,
  16. židle zvednuté a světla ztlumená.
  17. Hudba hrála, objímali jsme jeden druhého,
  18. a tančili.

  19. A v té chvíli,
  20. nebyla žádná pochybnost,
  21. že jsem našel tu,
  22. o které jsem vždycky snil.
  23. A pak jeden večer,
  24. když se zastavila po práci,
  25. vytáhl jsem diamantový prstýnek z kapsy svého trika,
  26. a jak se její oči zalily slzami,
  27. řekla: "To je poslední věc, kterou bych čekala."
  28. a pak mě vzala za ruku
  29. a řekla: "Vezmu si Tě, pod jednou podmínkou."

  30. Chorus

  31. Tančili jsme jako nikdo nikdy předtím,
  32. nemůžu vysvětlit, co se stalo na podlaze,
  33. ale hudba hrála,
  34. objímali jsme se,
  35. a tančili,
  36. jo, tančili jsme.