Seznam blogů

13. 4. 2018

Goo Goo Dolls - "Come To Me" (Přijď ke mně)



"Come To Me" /  Přijď ke mně

  1. I'll be kind, if you'll be faithful
  2. You be sweet and I'll be grateful
  3. Cover me with kisses dear
  4. Lighten up the atmosphere
  5. Keep me warm inside our bed
  6. I got dreams of you all through my head
  7. Fortune teller said I'd be free
  8. And that's the day you came to me
  9. Came to me

  10. Doo Doo Doo Doo Doo, Doo Doo Doo Doo Doo

  11. Come to me my sweetest friend
  12. Can you feel my heart again
  13. I'll take you back where you belong
  14. And this will be our favorite song
  15. Come to me with secrets bare
  16. I'll love you more so don't be scared
  17. When we're old and near the end
  18. We'll go home and start again

  19. Ooo Ooo Oooo, Ooo Ooo Oooo

  20. I caught you burnin' photographs
  21. Like that could save you from your past
  22. History is like gravity
  23. It holds you down away from me
  24. You and me, we've both got sins
  25. I don't care about where you've been
  26. Don't be sad and don't explain
  27. This is where we start again
  28. Start again

  29. Doo Doo Doo Doo Doo, Doo Doo Doo Doo Doo

  30. Come to me my sweetest friend
  31. Can you feel my heart again
  32. I'll take you back where you belong
  33. And this will be our favorite song
  34. Come to me with secrets bare
  35. I'll love you more so don't be scared
  36. When we're old and near the end
  37. We'll go home and start again
  38. Start again

  39. Doo Doo Doo Doo Doo, Doo Doo Doo Doo Doo

  40. Today's the day I'll make you mine
  41. So get me to the church on time
  42. Take my hand in this 
  43. empty room
  44. You're my girl, and I'm your groom

  45. Come to me my sweetest friend
  46. This is where we start again, again

  47. Come to me my sweetest friend
  48. Can you feel my heart again
  49. Take you back where you belong
  50. This will be our favorite song
  51. Come to me with secrets bare
  52. I'll love you more so don't be scared
  53. When we're old and near the end
  54. We'll go home and start again (yeah)
  55. Start again (yeah)

  56. Doo Doo Doo Doo Doo, Doo Doo Doo Doo Doo

  1. Budu laskavý, když budeš věrná, 
  2. buď milá a já budu vděčný.
  3. Pokryj mě polibky, lásko,
  4. Rozjasni atmosféru
  5. Udržuj mě v teple v naší posteli.
  6. Mám plnou hlavu snů o tobě.
  7. Věštec řekl, že budu volný, 
  8. a to je den, kdy jsi přišla ke mně.
  9. Přišla ke mně.

  10. Doo Doo Doo Doo Doo, Doo Doo Doo Doo 

  11. Pojď ke mně, moje nejdražší.
  12. Můžeš opět cítit mé srdce
  13. Vezmu tě zpět, kam patříš,
  14. a tohle bude naše oblíbená píseň.
  15. Pojď ke mně s odhaleným tajemstvím
  16. Budu tě milovat víc, tak se neboj
  17. Až budeme staří a blízko ke konci,
  18. půjdeme domů a začneme znovu

  19. Ooo Ooo Oooo, Ooo Ooo Oooo

  20. Přistihl jsem tě při pálení fotografií
  21. jako kdyby tě to mohlo zachránit před minulostí. 
  22. Historie je jako gravitace,
  23. táhne tě pryč ode mě.
  24. Ty a já, oba máme hříchy.
  25. Nezajímá mě, kde jsi byla,
  26. nebuď smutná a nevysvětluj.
  27. Tady začínáme znovu.
  28. Začneme znova.

  29. Doo Doo Doo Doo Doo, Doo Doo Doo Doo 

  30. Pojď ke mně, moje nejdražší.
  31. Můžeš opět cítit mé srdce
  32. Vezmu tě zpět, kam patříš,
  33. a tohle bude naše oblíbená píseň.
  34. Pojď ke mně s odhaleným tajemstvím
  35. Budu tě milovat víc, tak se neboj
  36. Až budeme staří a blízko ke konci,
  37. půjdeme domů a začneme znova.
  38. Začneme znova.

  39. Doo Doo Doo Doo Doo, Doo Doo Doo Doo 

  40. Dneska je den, kdy se staneš mou,
  41. tak mě dostaň včas do kostela.
  42. Vezmi mě za ruku v této
  43. prázdné místnosti
  44. Ty jsi má dívka a já jsem tvůj ženich.

  45. Pojď ke mně má nejdražší,
  46. tady začneme znova, znova.

  47. Pojď ke mně má nejdražší.
  48. Můžeš opět cítit mé srdce
  49. Vezmu tě zpět, kam patříš.
  50. Tohle bude naše oblíbená píseň.
  51. Pojď ke mně s odhaleným tajemstvím
  52. Budu tě milovat víc, tak se neboj
  53. Až budeme staří a blízko konci,
  54. půjdeme domů a začneme znova. (yeah)
  55. Začneme znova. (yeah)

  56. Doo Doo Doo Doo Doo, Doo Doo Doo Doo