Seznam blogů

5. 11. 2022

Barry Manilow - Can't Smile Without You (Nemůžu se bez Tebe usmívat)

Can't Smile Without You (Nemůžu se bez Tebe usmívat)

  1. You know I can't smile without you
  2. I can't smile without you
  3. I can't laugh and I can't sing
  4. I'm finding it hard to do anything
  5. You see I feel sad when you're sad
  6. I feel glad when you're glad
  7. If you only knew what I'm going through
  8. I just can't smile without you

  9. You came along just like a song
  10. And brighten my day
  11. Who would of believed that you where part of a dream
  12. Now it all seems light years away

  13. And now you know I can't smile without you
  14. I can't smile without you
  15. I can't laugh and I can't sing
  16. I'm finding it hard to do anything
  17. You see I feel sad when your sad
  18. I feel glad when you're glad
  19. If you only knew what I'm going through
  20. I just can't smile

  21. Now some people say happiness takes so very long to find
  22. Well, I'm finding it hard leaving your love behind me

  23. And you see I can't smile without you
  24. I can't smile without you
  25. I can't laugh and I can't sing
  26. I'm finding it hard to do anything
  27. You see I feel glad when you're glad
  28. I feel sad when you're sad
  29. If you only knew what I'm going through
  30. I just can't smile without you




  1. Víš, že bez tebe se nemůžu usmívat
  2. Nemůžu se bez tebe usmívat
  3. Nemůžu se smát a nemůžu zpívat
  4. Je pro mě těžké dělat cokoliv
  5. Vidíš, že jsem smutný, když jsi smutná
  6. Jsem šťastný, když jsi šťastná
  7. Kdybys jen věděla, čím si procházím
  8. Prostě se bez tebe nemůžu usmívat

  9. Přišla jsi jako píseň
  10. Rozzářila jsi mi den
  11. Kdo by věřil, že jsi kousek mého snu
  12. Teď se to všechno zdá být už těmi lety zašlé

  13. A teď víš, že se bez tebe nemůžu usmívat
  14. Nemůžu se bez tebe usmívat
  15. Nemůžu se smát a nemůžu zpívat
  16. Je pro mě těžké dělat cokoliv
  17. Vidíš, že jsem smutný, když jsi smutná
  18. Jsem šťastný, když jsi šťastná
  19. Kdybys jen věděla, čím si procházím
  20. Prostě se nemůžu usmívat

  21. Lidé říkají, že trvá dlouho, než najdeš štěstí
  22. Dobře, budu ho usilovně hledat tak, že tvou lásku nechám za zády a půjdu dál

  23. A vidíš, že se bez tebe nemůžu usmívat
  24. Nemůžu se bez tebe usmívat
  25. Nemůžu se smát a nemůžu zpívat
  26. Je pro mě těžké dělat cokoliv
  27. Vidíš, že jsem smutný, když jsi smutná
  28. Jsem šťastný, když jsi šťastná
  29. Kdybys jen věděla, čím si procházím
  30. Prostě se bez tebe nemůžu usmívat