Seznam blogů

1. 11. 2022

Joe Cocker - You're so beautiful / Jsi tak překrásná



You're so beautiful / Jsi tak překrásná
  1. You are so beautiful to me
  2. You are so beautiful to me
  3. Can't you see
  4. Your everything I hoped for
  5. Your everything I need
  6. You are so beautiful to me

  7. Such joy and happiness you bring
  8. Such joy and happiness you bring
  9. Like a dream
  10. A guiding light that shines in the night
  11. Heavens gift to me
  12. You are so beautiful to me





  1. Pro mě jsi nádherná
  2. Pro mě jsi nádherná
  3. Copak nevidíš?
  4. Jsi všechno v co jsem doufal,
  5. Jsi všechno co potřebuji.
  6. Pro mě jsi nádherná

  7. Přinášíš tolik radosti a štěstí,
  8. Přinášíš tolik radosti a štěstí,
  9. Jako sen.
  10. Navádějící světlo, které svítí v noci
  11. Nebeský dar pro mě
  12. Pro mě jsi nádherná