Seznam blogů

2. 3. 2018

The Killers - Read My Mind (Číst mé myšlenky)



  1. On the corner of main street
  2. Just tryin' to keep it in line
  3. You say you wanna move on and
  4. You say I'm falling behind

  5. Can you read my mind?
  6. Can you read my mind?

  7. I never really gave up on
  8. Breakin' out of this two-star town
  9. I got the green light
  10. I got a little fight
  11. I'm gonna turn this thing around

  12. Can you read my mind?
  13. Can you read my mind?

  14. The good old days, the honest man;
  15. The restless heart, the Promised Land
  16. A subtle kiss that no one sees;
  17. A broken wrist and a big trapeze

  18. Oh well I don't mind if you don't mind
  19. 'Cause I don't shine if you don't shine
  20. Before you go, can you read my mind?

  21. It’s funny how you just break down
  22. Waitin' on some sign?
  23. I won't pull up to the front of your driveway
  24. With magic soakin' my spine

  25. Can you read my mind?
  26. Can you read my mind?

  27. The teenage queen, the loaded gun;
  28. The drop dead dream, the Chosen One
  29. A southern drawl, a world unseen;
  30. A city wall and a trampoline

  31. Oh well I don't mind if you don't mind
  32. 'Cause I don't shine if you don't shine
  33. Before you jump
  34. Tell me what you find when you read my mind

  35. Slippin’ in my faith until I fall
  36. You never returned that call
  37. Woman, open the door, don't let it sting
  38. I wanna breathe that fire again

  39. She said I don't mind if you don't mind
  40. 'Cause I don't shine if you don't shine

  41. Put your back on me
  42. Put your back on me
  43. Put your back on me

  44. The stars are blazing like rebel diamonds cut out of the sun
  45. When you read my mind



  1. Na rohu hlavní ulice
  2. Jen se snažím, aby to bylo v souladu
  3. Říkáš, že chceš jít dál a
  4. Říkáš že padám pryč

  5. Můžeš mi číst myšlenky?
  6. Můžeš mi číst myšlenky?

  7. Nikdy jsem to s tebou opravdu nevzdal
  8. Dostávám se z toho dvou hvězdičkového města
  9. Mám to zelené světlo
  10. Mám malou bitvu
  11. Tuhle věc otočím naruby

  12. Můžeš mi číst myšlenky?
  13. Můžeš mi číst myšlenky?

  14. Ty staré dobré dny, upřímný chlap;
  15. Neklidné srdce, Země Zaslíbená
  16. Jemný polibek, který nikdo nevidí
  17. Zlomené zápěstí, velká hrazda

  18. Dobře, nevadí mi to, pokud to nevadí tobě
  19. Protože já nezářím, kdy nezáříš ty
  20. Než odejdeš, můžeš mi přečíst myšlenky?

  21. Je vtipné, jak se prostě hroutíš
  22. Čekáš na nějaké znamení?
  23. Nevytáhnu to na začátek cesty
  24. Když mi jde mráz po zádech

  25. Můžeš mi číst myšlenky?
  26. Můžeš mi číst myšlenky?

  27. Dospívající královna, nabitá pistole;
  28. Sen o smrti, Vyvolený
  29. Jižanský přízvuk, neviděný svět;
  30. Městské hradby a trampolína

  31. Dobře, nevadí mi to, pokud to nevadí tobě
  32. Protože já nezářím, kdy nezáříš ty
  33. Než vyskočíš
  34. Řekni mi, cos našla když jsi mi četla myšlenky

  35. Snížil jsem svou víru než jsem spadl
  36. Nikdy jsi nezavolala zpátky
  37. Ženská, otevři ty dveře, nenech to spálit
  38. Chci znovu dýchat ten oheň

  39. Řekla nevadí mi to, pokud to nevadí tobě
  40. Protože já nezářím, kdy nezáříš ty

  41. Otoč se ke mě zády
  42. Otoč se ke mě zády
  43. Otoč se ke mě zády

  44. Hvězdy září jako diamanty vystřižené ze slunce
  45. Když mi čteš myšlenky