Seznam blogů

3. 3. 2018

Celine Dion - The Power of Love / Síla lásky





The Power of Love / Síla lásky

  1. The whispers in the morning
  2. Of lovers sleeping tight
  3. Are rolling like thunder now
  4. As I look in your eyes

  5. I hold on to your body
  6. And feel each move you make
  7. Your voice is warm and tender
  8. A love that I could not forsake

  9. 'Cause I am your lady
  10. And you are my man
  11. Whenever you reach for me
  12. I'll do all that I can

  13. Lost is how I'm feeling
  14. lying in your arms
  15. When the world outside's too
  16. Much to take
  17. That all ends when I'm with you

  18. Even though there may be times
  19. It seems I'm far away
  20. Never wonder where I am
  21. 'Cause I am always by your side

  22. 'Cause I am your lady
  23. And you are my man
  24. Whenever you reach for me
  25. I'll do all that I can

  26. We're heading for something
  27. Somewhere I've never been
  28. Sometimes I am frightened
  29. But I'm ready to learn
  30. Of the power of love

  31. The sound of your heart beating
  32. Made it clear
  33. Suddenly the feeling that I can't go on
  34. Is light years away


[repeat first chorus]









Výsledek obrázku pro celine dion family

  1. Šepot po ránu
  2. Dvou pevně spících milenců
  3. A teď hřmí jako hrom
  4. Když se dívám do Tvých očí

  5. A objímám Tvé tělo
  6. A cítím každý Tvůj pohyb
  7. Tvůj hlas je vřelý a něžný
  8. Láska, kterou bych nemohla opustit

  9. Protože já jsem Tvá paní
  10. A Ty jsi můj muž
  11. Kdykoliv mě pohladíš
  12. Udělám všechno, co můžu

  13. Ztracená, tak se cítím,
  14. když ležím ve Tvé náruči
  15. Když ve světě venku je toho
  16. příliš mnoho k braní
  17. To všechno končí, když jsem s Tebou

  18. I když mohou být chvíle
  19. Zdálo, že jsem daleko
  20. Nediv se, kde jsem
  21. Protože jsem pořád po Tvém boku

  22. Protože jsem Tvá paní
  23. A Ty jsi můj muž
  24. Kdykoliv mě pohladíš
  25. Udělám všechno, co můžu

  26. Směřujeme k něčemu
  27. Někam, kde jsem nikdy nebyla
  28. Někdy jsem vystrašená
  29. Ale jsem připravená poznat
  30. Sílu lásky

  31. Zvuk tlukotu Tvého srdce
  32. Tak čistý
  33. Náhlý pocit, že nemůžu pokračovat
  34. Je světelné roky vzdálen