Seznam blogů

10. 5. 2018

Kelly Family - Fell In love with an alien (Zamiloval jsem se do mimozemšťanky)




  1. Out in the fields
  2. Where the farmers grow bread
  3. When called for the meals
  4. They took for the shed
  5. The dark came to fall
  6. And silence was all
  7. A beauty shone bright
  8. Surrounded by light

  9. I fell in love with an alien
  10. Fell in love with her eyes
  11. Fell in love with an alien
  12. I'm telling you no disguise
  13. I'm in love with an alien
  14. I'm in love with her eyes
  15. I'm in love with an alien
  16. I'm telling you no disguise

  17. She came looking out babe for a Romeo cause
  18. She ain't looking out babe for a homeboy

  19. I'm in love with an alien
  20. I'm in love with her eyes
  21. I'm in love with an alien
  22. I'm telling you no diguise
  23. The moon went to bed
  24. The sun growing red
  25. A scarecrow appeared
  26. And chased her in fear
  27. She send me her love to me
  28. And then we did grow
  29. A big family

  1. Venku v polích,
  2. Kde farmáři pěstují chleba
  3. Když si šli vyzvednout jídlo
  4. Považovali to za boudu
  5. Padla tma
  6. A všude bylo ticho
  7. Kráska jasně zářila
  8. Obklopena světlem

  9. Zamiloval jsem se do mimozemšťanky
  10. Zamiloval jsem se do jejích očí
  11. Zamiloval jsem se do mimozemšťanky
  12. Říkám ti, žádná přetvářka
  13. Zamiloval jsem se do mimozemšťanky
  14. Zamiloval jsem se do jejích očí
  15. Zamiloval jsem se do mimozemšťanky
  16. Říkám ti, žádná přetvářka

  17. Broučku, ona si přišla vybrat Rome, protože
  18. Ona si nevybírá chlapce z kraje

  19. Zamiloval jsem se do mimozemšťanky
  20. Zamiloval jsem se do jejích očí
  21. Zamiloval jsem se do mimozemšťanky
  22. Říkám ti, žádná přetvářka
  23. Měsíc šel spát
  24. Slunce vstává rudé
  25. Objevují se strašáci
  26. Ve strachu jí pronásledují
  27. Poslala mi svou lásku
  28. A pak jsme vytvořili 
  29. velkou rodinu