Seznam blogů

6. 9. 2022

Susan Boyle - I Dreamed a Dream (Zdál se mi sen)




 I Dreamed a Dream (Zdál se mi sen)
  1. I dreamed a dream in time gone by
  2. When hope was high and life worth living
  3. I dreamed that love would never die
  4. I dreamed that God would be forgiving

  5. Then I was young and unafraid
  6. And dreams were made and used and wasted
  7. There was no ransom to be paid
  8. No song unsung no wine untasted

  9. But the tigers come at night
  10. With their voices soft as thunder
  11. As they tear your hope apart
  12. As they turn your dream to shame

  13. And still I dreamed she'll come to me
  14. That we would live the years together
  15. But there are dreams that cannot be
  16. And there are storms we cannot weather

  17. I had a dream my life would be
  18. So different from this hell I'm living
  19. So different now from what it seemed
  20. Now life has killed the dream I dreamed






  1. Snila jsem sen a čas plynul
  2. Když naděje byla vysoká a život stál za to žít
  3. Snila jsem že láska nikdy nezemře
  4. Snila jsem o tom, že Bůh bude odpouštět

  5. Tehdy jsem byla mladá a nebojácná
  6. Nebylo třeba zaplatit žádné výkupné
  7. Nebylo žádné vykoupení aby bylo zaplaceno
  8. Žádná píseň nezpívaná, žádné víno neochutnáno

  9. Ale tygři přicházejí v noci
  10. S hlasy jemnými jako hrom
  11. Jak trhají tvou naději
  12. Jak promění tvůj sen v hanbu

  13. A stále jsem snila, že ke mně přijdeš
  14. Že spolu prožijeme roky 
  15. Ale jsou sny které nemohou být
  16. A jsou bouřky, které nemůžeme přečkat

  17. Měla jsem sen jaký bude můj život
  18. Tak odlišný od pekla ve kterém žiji
  19. Tak odlišné od toho, co se zdálo
  20. Teď život zabil sen, který jsem snila


Ruthie Henshall