Seznam blogů

23. 4. 2018

Sharleen Spiteri - I never been to me / Nikdy jsem nebyla sama sebou





  1. Hey lady, you lady
  2. Cursing at your life
  3. You're a discontented mother
  4. And a regimented wife
  5. I 've no doubt
  6. You dream about the things you never do
  7. But I wish someone had talked to me like I wanna talk to you

  8. Oh, I've been to Georgia and California and anywhere I could run
  9. Took the hand of a preacher man
  10. And we made love in the sun
  11. But I ran out of places and friendly faces
  12. Because I had to be free
  13. I've been to paradise but I've never been to me...

  14. Please lady please lady
  15. Don't just walk away
  16. Cause I have this need to tell you
  17. Why I'm all alone today
  18. I can see so much of me still living in your eyes
  19. Won't you share a part of a weary heart that has lived a million lives

  20. Oh, I've been to Nice and the isle of Greece
  21. When I sipped champagne on a yacht
  22. I moved like Harlow in Monte Carlo
  23. And showed them what I've got
  24. I've been undressed by kings
  25. And I've seen some things that a woman ain't s'pose to see
  26. I've been to paradise but I've never been to me...

  27. Hey, you know what paradise is?
  28. It's a lie
  29. A fantasy we created about people and places 
  30. as we like them to be
  31. But you know what truth is?
  32. it's that little baby you're holding
  33. And it's that man you fought with this morning
  34. The same one you are gonna make love to tonight
  35. That's truth, that's love

  36. Sometimes I've been to crying for unborn children
  37. That might have made me complete
  38. But I, I took the sweet life
  39. I never knew I'd be bitter from the sweet
  40. I spent my life exploring
  41. The subtle whoring
  42. That costs too much to be free
  43. Hey lady I've been to paradise
  44. But I've never been to me...

  45. I've been to paradise but I've never been to me..

.







  1. Hej, paní
  2. Proklínej  svůj život
  3. Jsi nespokojená matka
  4. A vládnoucí manželka
  5. Už  nepochybuji
  6. Sníš o věcech, které jsi nikdy neudělala
  7. Ale přeji si, aby se mnou někdo mluvil, jako bych chtěla já mluvit s tebou 

  8. Ach, byla jsem v Gruzii a Kalifornii a kdekoliv bych mohla běžet
  9. Uchopit ruku kazatele
  10. Milovali jsme se na slunci
  11. Ale vyčerpala jsem místa i přátelské tváře
  12. Protože jsem byla svobodná
  13. Byla jsem v ráji, ale nikdy jsem nebyla sama sebou 

  14. Prosím,paní prosím, dámo
  15. Neodcházej jen tak
  16. Protože mám  potřebu Ti  říct,
  17. Proč jsem úplně dnes sama
  18. Vidím tolik co je stále v tvých očích
  19. Nebudu sdílet část unaveného srdce, které má za sebou milionů životů

  20. Oh, byla jsem v Nice na ostrově Řecka
  21. Když jsem popíjela šampaňské na jachtě
  22. Nosila jsem se jako (filmová hvězda) Harlow v Monte Carlu
  23. A předváděla jim, co mám
  24. Byla jsem svůdná pro krále
  25. A viděla jsem různé věci, které by žena  vidět neměla
  26. Byla jsem v ráji, ale nikdy jsem nebyla sama sebou

  27. Hele, víš co je ráj?
  28. Je to lež
  29. Fantazii kterou jsme vytvořili  o lidech a místech 
  30. jakou bychom  chtěli být
  31. Ale víte, co je pravda?
  32. To je to malé dítě, které držíš
  33. A to je muž,o  kterého jste bojovali dneska ráno 
  34. Ten stejný, s kterým se dnes večer budeš milovat
  35. To je pravda, to je láska

  36. Někdy  pláču za nenarozené děti
  37. To by mohlo stačit
  38. Ale já, jsem prožila sladký život
  39. Nikdy jsem nevěděla, že bych byla roztomilá
  40. Strávila jsem svůj život zkoumáním
  41. Nenápadná dívka
  42. Že to stojí příliš mnoho být volná
  43. Hej, dámo Byla jsem v ráji
  44. Ale já jsem nikdy nebyla sama sebou .

  45. Byla jsem v ráji, ale nikdy jsem nebyla sama sebou