Seznam blogů

9. 5. 2018

Rod Stewart - Baby Jane (Dívka Jana)



Baby Jane
  1. Baby Jane don't leave me hanging on the line
  2. I knew you when you had no one to talk to
  3. Now you're moving in high society
  4. don't forget I know secrets about you
  5. I used to think you were on my side
  6. but now I'm no longer sure
  7. I wish I knew what I know now before

  8. When I give my heart again
  9. I know it's gonna last forever
  10. No one tell me where or when
  11. I know it's gonna last forever

  12. Baby Jane don't it make you feel sad
  13. just when I thought that we were winning
  14. You and I were so close in every way
  15. don't time fly when you're loving 
  16. and laughing
  17. I've said goodbye so many times
  18. the situation ain't all that new
  19. Optimism's my best defense
  20. I'll get through without you

  21. When I give my heart again
  22. I know it's gonna last forever
  23. No one tell me where or when
  24. I know it's gonna last forever
  25. I won't be that dumb again
  26. I know it's gotta last forever
  27. When I fall in love again
  28. I know it's gonna last forever

  29. Baby Jane I've said all I want to say
  30. go your own way don't think twice about me
  31. Cause I've got ideas and plans of my own
  32. so long darlin' I'll miss you believe me
  33. The lesson learned was so hard to swallow
  34. but I know that I'll survive
  35. I'm gonna take a good look at myself and cry

  36. When I give my heart again
  37. I know it's gonna last forever
  38. No one tell me where or when
  39. I know it's gonna last forever
  40. When I fall in love next time
  41. I know it's gonna last forever
  42. I won't be that dumb again
  43. I know it'll last forever


  1. Dívko Jano, neopouštěj mě tak rychle
  2. Znal jsem tě, když s tebou nikdo ani nepromluvil
  3. Teď, když míříš do lepší společnosti
  4. Nezapomeň, že znám tvoje tajemství
  5. Vždycky jsem si myslel, že jsi byla se mnou
  6. Ale už si tím dlouho nejsem jist
  7. Přeji si znát to, co jsem věděl předtím

  8. Až ti znova dám své srdce
  9. Vím, že to bude navždy
  10. Nikdo neví kde a kdy
  11. Ale já vím, že to bude navždy

  12. Dívko Jano, ne donuť mě se cítit smutně
  13. Právě teď, když vím, že jsi na vrcholu
  14. Ty a já jsme pokaždé tak uzavření
  15. Není čas to nechat být, když se milujeme
  16.  a smějeme
  17. Řekl jsem ti sbohem už tolikrát
  18. Ta situace není vždy stejná
  19. Optimismus je mou obranou
  20. Odejít bez tebe

  21. Až ti znova dám své srdce
  22. Vím, že to bude naposled
  23. Nikdo neví kde a kdy
  24. Ale já vím, že to bude navždy
  25. Nebudu už znova lhát
  26. Vím, že to bude navždy
  27. Až se znova zamiluji
  28. Vím, že to bude navždy

  29. Dívko Jano, řekl jsem vše, co jsem chtěl říct
  30. Jdi svou cestou a víckrát na mě nemysli
  31. Protože mám své představy a sny
  32. Tak dlouho mi budeš chybět, miláčku, věř mi
  33. Tahle lekce nás naučila polykat hořké věci
  34. Ale já vím, že přežiji
  35. Podívám se na sebe a pláču

  36. Až ti znova dám své srdce
  37. Vím, že to bude navždy
  38. Nikdo neví kde a kdy
  39. Ale já vím, že to bude navždy
  40. Nebudu už znova lhát
  41. Vím, že to bude navždy
  42. Až se znova zamiluji
  43. Vím, že to bude navždy