Seznam blogů

9. 5. 2018

Avicii - Wake Me Up / Vzbuď mě

Wake Me Up  / Vzbuď mě 


  1. Feeling my way through the darkness, 
  2. Guided by a beating heart.
  3. I can't tell where the journey will end, 
  4. But I know where it starts.

  5. They tell me I'm too young to understand 
  6. They say I'm caught up in a dream 
  7. Well life will pass me by if I don't open up my eyes 
  8. Well that's fine by me

  9. So wake me up when it's all over 
  10. When I'm wiser and I'm older 
  11. All this time I was finding myself and 
  12. I didn't know I was lost

  13. So wake me up when it's all over 
  14. When I'm wiser and I'm older 
  15. All this time I was finding myself and 
  16. I didn't know i was lost

  17. I tried carrying the weight of the world 
  18. But I only have two hands 
  19. I hope I get the chance to travel the world 
  20. And I don't have any plans 

  21. I wish that I could stay forever this young 
  22. Not afraid to close my eyes 
  23. Life's a game made for every one 
  24. And love is a prize

  25. So wake me up when it's all over 
  26. When I'm wiser and I'm older 
  27. All this time I was finding myself and 
  28. I didn't know I was lost

  29. So wake me up when it's all over 
  30. When I'm wiser and I'm older 
  31. All this time I was finding myself and 
  32. I didn't know I was lost (3x)
  33. I didn't know (3x)



  1. Cítím cestu temnou
  2. Návod na bijící srdce.
  3. Nemůžu říct, kde cesta skončí ,
  4. Ale vím, kde začíná.

  5. Říkají mi, že jsem moc mladý, abych to chápal
  6. Říkají, že to doženu ve snu
  7. No, život mi uteče, když neotevřu oči
  8. Ale mně to nevadí

  9. Tak mě vzbuď, až to všechno skončí
  10. Až budu moudřejší a starší
  11. Celou tu dobu jsem hledal sám sebe a
  12. Nevěděl jsem, že jsem ztracen

  13. Tak mě vzbuď, až to všechno skončí
  14. Až budu moudřejší a starší
  15. Celou tu dobu jsem hledal sám sebe a
  16. Nevěděl jsem, že jsem ztracen

  17. Snažil jsem se nést tíhu světa
  18. Ale mám jen dvě ruce
  19. Doufám, že budu mít možnost procestovat svět
  20. A já žádné plány nemám

  21. Přál bych si, abych mohl zůstat navždy takto mladý
  22. Nebojím se zavřít oči
  23. Život je hra stvořená pro každého
  24. A láska je výhra

  25. Tak mě vzbuď až bude po všem
  26. Až budu moudřejší a starší
  27. Celou tu dobu jsem hledal sám sebe a
  28. Nevěděl jsem, že jsem ztracen

  29. Tak mě vzbuď, až to všechno skončí
  30. Až budu moudřejší a starší
  31. Celou tu dobu jsem hledal sám sebe a
  32. Nevěděl jsem, že jsem ztracen
  33. Nevěděl jsem (3x)