Seznam blogů

1. 11. 2022

Paula Abdul - Opposites Attract / Protiklady se přitahují







Opposites Attract

I'm M.C. Kat on the rap so mike it
Here's a little story and you're sure to like it
Swift and sly and I'm playing it cool
With my homegirl, Paula Abdul

Baby seems we never ever agree
You like the movies
And I like T.V.
I take things serious
And you take 'em light
I go to bed early
And I party all night

Our friends are sayin'
We ain't gonna last
Cuz I move slowly
And baby I'm fast

I like it quiet
And I love to shout
But when we get together
It just all works out

I take 2 steps forward
I take 2 steps back
We come together
Cuz opposites attract
And you know it ain't fiction
Just a natural fact
We come together
Cuz opposites attract

Who'd have thought we could be lovers
She makes the bed
And he steals the covers

She likes it neat
And he makes a mess
I take it easy
Baby I get obsessed
She's got the money
And he's always broke
I don't like cigarettes
And I like to smoke

Things in common
Just ain't a one
But when we get together
We have nothin' but fun

I take 2 steps forward
I 2 steps back
We come together
Cuz opposites attract
And you know it ain't fiction
Just a natural fact
We come together
Cuz opposites attract
You know it, baby.
Baby

Nothing in common but this trust
I'm like a minus, she's like a plus
One going up, one coming down
But we seem to land on common ground

When things go wrong we make corrections
To keep things moving in the right direction
Try to fight it but I'm telling you Jack:
It's useless, Opposites Attract

Baby ain't it somethin'
How we lasted this long
You and me
Provin' everyone wrong
Don't think we'll ever
Get our differences patched
Don't really matter
Cuz we're perfectly matched

I take 2 steps forward
I take 2 steps back
We come together
Cuz opposites attract
And you know it ain't fiction
Just a natural fact
We come together
Cuz opposites attract

I take 2 steps forward
I 2 steps back
We come together
Cuz opposites attract
And you know it ain't fiction
Just a natural fact
We come together
Cuz opposites attract

I 2 steps forward
I 2 steps back
We come together
Cuz opposites attract
And you know it ain't fiction
Just a natural fact
We come together
Cuz opposites attract

I 2 steps forward
I 2 steps back
I 2 steps back
Opposites attract
We come together
We come together
Opposites...



Protiklady se přitahují

Jsem M.C. Kat na rap, tak já lelkuji
Tady je malý příběh a určitě se vám bude líbit Rychlý a mazaný a hraju to v pohodě
S mojí domácí, Paulou Abdul

Zlato, zdá se, že se nikdy neshodneme
Máš ráda filmy
A já mám rád T.V.
Beru věci vážně
A bereš ty to na lehkou váhu
Jdu spát brzy
A večírkuji celou noc

Naši přátelé říkají
Nevydržíme
Protože se pohybuji pomalu
A zlato jsem rychlý

Líbí se mi ticho
A rád křičím
Ale když se sejdeme
Prostě to všechno jde

Udělám 2 kroky vpřed
Udělám 2 kroky zpět
Přicházíme spolu
Protože protiklady se přitahují
A víš, že to není fikce
Prostě přirozený fakt
Přicházíme spolu
Protože protiklady se přitahují


Kdo by si pomyslel, že můžeme být milenci
Ustele postel
A on krade pokrytí

Líbí se jí to čisté
A dělá nepořádek
beru to v klidu
Zlato, jsem posedlý
Má peníze
A vždycky je na mizině
Nemám rád cigarety
A rád kouřím

Věci společné
Jen není jednička
Ale když se sejdeme
Nemáme nic jiného než zábavu

Udělám 2 kroky vpřed
Já 2 kroky zpět
Přicházíme spolu
Protože protiklady se přitahují
A víte, že to není fikce
Prostě přirozený fakt
Přicházíme spolu
Protože protiklady se přitahují
Víš to, zlato.
Zlato

Nic společného kromě této důvěry
Já jsem jako mínus, ona jako plus
Jeden stoupá, druhý klesá
Ale zdá se, že přistáváme na společné půdě


Když se něco pokazí, uděláme nápravu
Aby se věci hýbaly správným směrem
Zkus s tím bojovat, ale říkám Ti Jacku:
Je to zbytečné, protiklady se přitahují

Zlato není to něco
Jak jsme to tak dlouho vydrželi
Ty a já
Dokázat všem, že se mýlí
Nemysli si, že někdy budeme
Opravte naše rozdíly
Nezáleží na tom
Protože jsme dokonale sehraní

Udělám 2 kroky vpřed
Udělám 2 kroky zpět
Přicházíme spolu
Protože protiklady se přitahují
A víte, že to není fikce
Prostě přirozený fakt
Přicházíme spolu
Protože protiklady se přitahují


Udělám 2 kroky vpřed
Já 2 kroky zpět
Přicházíme spolu
Protože protiklady se přitahují
A víte, že to není fikce
Prostě přirozený fakt
Přicházíme spolu
Protože protiklady se přitahují

Já 2 kroky vpřed
Já 2 kroky zpět
Přicházíme spolu
Protože protiklady se přitahují
A víte, že to není fikce
Prostě přirozený fakt
Přicházíme spolu
Protože protiklady se přitahují

Já 2 kroky vpřed
Já 2 kroky zpět
Já 2 kroky zpět
Protiklady se přitahují
Přicházíme spolu
Přicházíme spolu
Protiklady...