Seznam blogů

9. 11. 2022

Demis Roussos + Maywood - Give Me Back My Love / Vrať mi zpět mou lásku

Give Me Back My Love

Vrať mi zpět mou lásku

I waited all night longČekala jsem dlouho celou noc
Just to see your faceJen abych viděla Tvou tvář
But you didn't showAle Ty ses neukázal
Now I hate this placeTeď nenávidím tohle místo
Never had the luckNikdy jsem neměla to štěstí
To find a man so trueAbych našla muže tak upřímného
 
All I had was faithJediné, co jsem měla, byla víra
To meet a man like youŽe potkám muže jako Ty
Give me back my loveVrať mi zpět mou lásku
 
All I want from youJediné, co od Tebe chci
Is to give me back my love foreverJe vrátit mi navždy mou lásku
I let it slip awayNechám ji uklouznout
There was nothing I could doNení nic, co bych mohla dělat
 
Give me back my love againVrať mi zpět mou lásku
 
People learn to writeLidé se učí psát
People learn to takeLidé se učí brát
All I learned in lifeVše, co jsem v životě poznala
Somehow it's all fakeJe nějak všechno falešné
As a child I sawJako dítě jsem viděla
What was going onCo se dělo
 
Tears were there each daySlzy tam byly každý den
But tears could make me strongAle slzy by mě mohly posílit
Give me back my loveVrať mi zpátky mou lásku
 
I always wanted to know youVždycky jsem Tě chtěla znát
as a friendjako přítele
Those little things that you told meTy drobné věci, které jsi mi říkal
 
In the endNakonec
Give me back my love




Vrať mi zpátky mou lásku