Seznam blogů

2. 10. 2022

Imagine Dragons x J.I.D - Enemy / Nepřítel



Enemy  / Nepřítel

Look out for yourselfDávej na sebe pozor
I wake up to the sounds of the silence that allows
For my mind to run around, with my ear up to the ground
I’m searching to behold the stories that are told
When my back is to the world, that was smiling when I turned
Tell you you’re the greatest
But once you turn they hate us
Probouzím se za zvuku ticha, které dovoluje
Aby moje mysl pobíhala, s uchem až k zemi.
Hledám, abych spatřil všechny příběhy, co se vyprávějí
Když jsem zády ke světu, usmíval jsem se, když když jsem se otočil
Říkají ti, že jsi nejlepší
Ale jakmile se otočíš, nenávidí nás
Oh, the misery
Everybody wants to be my enemy
Spare the sympathy
Everybody wants to be my enemy
Look out for yourself
My enemy
Look out for yourself
But I’m ready
Ach, to utrpení
Každý chce být mým nepřítelem
Ušetři si lítost
Každý chce být mým nepřítelem
Dávej na sebe pozor
Můj nepřítel
Dávej na sebe pozor
Ale já jsem připraven
Your words up on the wall, as you’re praying for my fall
And the laughter in the halls, and the names that I’ve been called
I stack it in my mind, and I’m waiting for the time
When I show you what it’s like, to be words spit in a mic
Tell you you’re the greatest
But once you turn they hate us
Tvá slova napsaná na zdi, jako by ses modlil za můj pád
A smích v sálech, a všechny ty způsoby, jakými mi nadávali
Střádám to v paměti a čekám na svou chvíli
Až ti ukážu, jaké to je, být slovy plivanými do mikrofonu
Říkají ti, že jsi nejlepší
Ale jakmile se otočíš, nenávidí nás
Oh, the misery
Everybody wants to be my enemy
Smell the sympathy
Everybody wants to be my enemy
Look out for yourself
My enemy
Look, look, look, look, look out for yourself
Ach, to utrpení
Každý chce být můj nepřítel
Cítíš tu lítost
Každý chce být můj nepřítel
Dávej na sebe pozor
Můj nepřítel
Dávej, dávej, dávej, dávej, dávej na sebe pozor
Yeah
Uh, look, okay
I’m hoping that somebody pray for me
I’m praying that somebody hope for me
I’m staying where nobody ‘posed to be
Posted
Being a wreck of emotions
Ready to go whenever just let me know
The road is long so put the pedal into the floor
The enemy’s on my trail
My energy unavailable
Imma tell ‘em hasta luego
They wanna plot on my trot to the top
I’ve been outta shape
Thinkin’ out the box
I’m an astronaut

I blasted off the planet rock to cause Catastrophe and it matters, more because I had it not,
Had I thought about wreaking havoc on an opposition
Kinda shockin’ they wanted static
With precision I’m automatic quarterback
I ain’t talkin’ sacking
Pack it pack it up
I don’t panic
Batter batter up
Who the baddest
It don’t matter
Cause we at ya throat
Yeah
Dávej pozor, dobře
Doufám, že se za mě někdo modlí
Modlím se, aby ve mě někdo měl naději
Zůstávám tam, kde by nikdo zůstávat neměl
Vyslán
Jsem troska plná emocí
Připraven hned odejít, stačí říct
Cesta je dlouhá, tak na to šlápni
Nepřítel je mi na stopě
Moje energie je nedostupná
Řeknu jim sbohem
Chtějí naplánovat můj výstup na vrchol
Ale já nejsem v kondici
Přemýšlím kreativně
Jsem astronaut
Jsem vystřelen z tohohle kusu kamene, abych způsobil Pohromu
A záleží na tom, zvlášť proto, že kdybych to nezkusil
Kdybych pomyslel na zničení protivníků
Docela překvapivý, že chtěli statiku
S přesností robotického rozehrávače
Nemluvím o plenění
Zabal to, zabal to
Nepanikařím
Radši zmlátím
Toho nejdrsnějšího
Nezáleží na tom
Jdeme ti po krku
Everybody wants to be my enemy
Spare the sympathy
Everybody wants to be my enemy
Oh, the misery
Everybody wants to be my enemy
Spare the sympathy
Everybody wants to be my enemy
Každý chce být můj nepřítel
Ušetři si lítost
Každý chce být můj nepřítel
Ach, to utrpení
Každý chce být můj nepřítel
Ušetři si lítost
Každý chce být můj nepřítel
They say pray it away, I swear, I’ll never be a Saint, no way
My enemy
They say pray it away, I swear, I’ll never be a Saint
Look out for yourself
Říkají vymodli si to, přísahám, že nikdy nebudu svatý, to nejde
Můj nepřítel
Říkají vymodli si to, přísahám, že nikdy nebudu svatý, to nejde
Dávej na sebe pozor