Seznam blogů

9. 1. 2021

Sterling Knight - What You Mean To Me / Co pro mě znamenáš





Can't blame you for thinking
That you never really knew me at all
I tried to deny you
But nothing ever made me feel so wrong
Nemohu za to, že nad tím přemýšlíš,
že si mě vlastně vůbec nepoznala
Zkoušel jsem tě odmítat
Ale z ničeho jsem nikdy neměl tak zlý pocit
I thought I was protecting you
From everything that I go through
But I know that we got lost along the way
Myslel jsem si, že tě chráním,
Od všeho, čím jsem si prošel,
Ale vím, že jsme na té cestě zabloudili.
Here I am with all my heart
I hope you understand
I know I let you down
But I'm never gonna make
That mistake again
You brought me closer
To who I really am
Come take my hand
I want the world to see
What you mean to me
What you mean to me
Tady jsem s celým mým srdcem,
doufám, že rozumíš
Vím, že jsem tě zklamal
Ale já už nikdy neudělám
Tu chybu znovu
Přivedla si mě blíž
K tomu kdo opravdu jsem
Pojď a chyť mě za ruku
Chci aby svět viděl
Co pro mě znamenáš
Co pro mě znamenáš
Just know that I'm sorry
I never wanted to make you feel so small
Our story is just beginning
But let the truth break down these walls (oh yeah yeah)
Já jen vím že je mi to líto
Nikdy jsem nechtěl, aby jsi se cítila tak nedůležitá
Náš příběh je jen začátek
Ale ať pravda zboří tyto zdi (ó áno áno)
And every time I think of you
I think of how you pushed me through
And show me how much better I could be
A pokaždé, když myslím na tebe
Myslím na to jak si mě stále pobízela
A ukázala mi jak mohu být ještě lepším
Here I am with all my heart
I hope you understand
I know I let you down
But I'm never gonna make
That mistake again
You brought me closer
To who I really am
Come take my hand
I want the world to see
What you mean to me (yeah)
Tady jsem s celým mým srdcem,
doufám, že rozumíš
Vím, že jsem tě zklamal
Ale já už nikdy neudělám
Tu chybu znovu
Přivedla si mě blíž
K tomu kdo opravdu jsem
Pojď a chyť mě za ruku
Chci aby svět viděl
Co pro mě znamenáš
You make me feel like I'm myself
Instead of being someone else
I wanna live that every day
You say what no one else was saying
You know exactly how to get to me
You know it's what I need
It's what I need yeah
Dáváš mi pocit že jsem sám sebou
Místo toho aby jsem byl někým jiným
Chci takto žít každý den
Říkáš to, co nikdo jiný neříká
Víš přesně jak se mi dostat pod kůži
Víš že je to to co potřebuji
To co potřebuji (ano)
Here I am with all my heart
I hope you understand (I hope you understand)
I know I let you down
But I'm never gonna make that mistake again (that mistake again)
You brought me closer
To who I really am
So come take my hand
I want the world to see
What you mean to me
What you mean to me
Tady jsem s celým mým srdcem,
doufám, že rozumíš
Vím, že jsem tě zklamal
Ale já už nikdy neudělám
Tu chybu znovu
Přivedla si mě blíž
K tomu kdo opravdu jsem
Pojď a chyť mě za ruku
Chci aby svět viděl
Co pro mě znamenáš
Co pro mě znamenáš

What you mean to me - Karaoke