Seznam blogů

11. 8. 2020

Avicii - Without You / Bez tebe


  1. You said that we would always be
  2. Without you I feel lost at sea
  3. Through the darkness you'd hide with me
  4. Like the wind we'd be wild and free

  5. You
  6. Said you'd follow me anywhere
  7. But your eyes
  8. Tell me you won't be there

  9. I got to learn how to love without you
  10. I got to carry my cross without you
  11. Stuck in the middle and i'm just about to
  12. Figure it out without you
  13. And I'm done sitting home without you 
  14. Fuck I'm going out without you
  15. I'm going to tear this city down without you
  16. I'm going Bonnie and Clyde without you

  17. Now I'm running away my dear
  18. From myself and the truth I fear
  19. My heart is beating I can't see clear
  20. How I'm wishing that you're still here

  21. You
  22. Said you'd follow me anywhere
  23. But your eyes
  24. Tell me you won't be there

  25. I got to learn how to love without you
  26. I got to carry my cross without you
  27. Stuck in the middle and i'm just about to
  28. Figure it out without you
  29. And I'm done sitting home without you 
  30. Fuck I'm going out without you
  31. I'm going to tear this city down without you
  32. I'm going Bonnie and Clyde without you


  1. Řekla jsi, že vždy budeme
  2. Bez tebe se cítím ztracený na moři
  3. Tmou se budeš se mnou skrývat
  4. jako vítr budeme nespoutaní a volní

  5. Ty
  6. jsi řekla, že mě budeš kamkoliv následovat
  7. Ale tvoje oči,
  8. mi říkají, že tam nebudeš

  9. Musím se naučit, jak milovat bez tebe
  10. Musím bez tebe nést svůj kříž
  11. Uvízl uprostřed a právě se chystám
  12. Přijít na to bez tebe
  13. A já nebudu sedět doma bez tebe
  14. Kašlu na to, vyrazím si bez tebe
  15. Vrhnu se do města bez tebe
  16. Jdu bez tebe jako Bonnie a Clyde 

  17. Teď utíkám pryč, má drahá
  18. Od sebe a po pravdě mám strach
  19. Moje srdce bije, nevidím jasně
  20. Jak si přeji, aby jsi byla tady

  21. Ty
  22. jsi řekla, že mě budeš kamkoliv následovat
  23. Ale tvoje oči,
  24. mi říkají, že tam nebudeš

  25. Musím se naučit, jak milovat bez tebe
  26. Musím bez tebe nést svůj kříž
  27. Uvízl uprostřed a právě se chystám
  28. Přijít na to bez tebe
  29. A já nebudu sedět doma bez tebe
  30. Kašlu na to, vyrazím si bez tebe
  31. Vrhnu se do města bez tebe
  32. Jdu bez tebe jako Bonnie a Clyde