Seznam blogů

13. 8. 2020

Gloria Gaynor - I Will Survive / Přežiji




 I Will Survive / Přežiji 
  1. At first I was afraid
  2. I was petrified
  3. Kept thinking I could never live
  4. without you by my side
  5. But then I spent so many nights
  6. thinking how you did me wrong
  7. And I grew strong
  8. And I learned how to get along
  9. and so you´re back
  10. from outer space
  11. I just walked in to find you here
  12. with that sad look upon your face
  13. I should have changed that stupid lock
  14. I should have made you leave your key
  15. If I had known for just one second
  16. you´d be back to bother me

  17. Go on now go walk out the door
  18. just turn around now
  19. ´cause you´re not welcome anymore
  20. weren´t you the one who tried to hurt me with goodbye
  21. Did you think I´d crumble
  22. Did you think I´d lay down and die
  23. Oh no, not I
  24. I will survive
  25. Oh as long as i know how to love
  26. I know I will stay alive
  27. I´ve got all my life to live
  28. I´ve got all my love to give
  29. and I´ll survive
  30. I will survive (hey-hey)

  31. It took all the strength I had
  32. not to fall apart
  33. kept trying hard to mend
  34. the pieces of my broken heart
  35. and I spent oh so many nights
  36. just feeling sorry for myself
  37. I used to cry
  38. But now I hold my head up high
  39. and you see me
  40. somebody new
  41. I´m not that chained up little person
  42. still in love with you
  43. and so you felt like dropping in
  44. and just expect me to be free
  45. and now I´m saving all my loving
  46. for someone who´s loving me

  47. Go on now go walk out the door
  48. just turn around now
  49. ´cause you´re not welcome anymore
  50. weren´t you the one who tried to break me with goodbye
  51. Did you think I´d crumble
  52. Did you think I´d lay down and die
  53. Oh no, not I
  54. I will survive
  55. Oh as long as i know how to love
  56. I know I will stay alive
  57. I´ve got all my life to live
  58. I´ve got all my love to give
  59. and I´ll survive
  60. I will survive

[x2]

  1. Nejprve jsem byla vyděšená
  2. Úplně jsem ztuhla
  3. Myslela jsem, že bych nemohla žít
  4. bez Tebe po mém boku
  5. Ale pak jsem strávila tolik nocí
  6. přemýšlením o tom, jak jsi byl na mě hnusný
  7. A nabrala jsem sílu
  8. A naučila jsem se, jak se s tím vypořádat
  9. a tak jsi zpátky
  10. odkud si zvenčí
  11. Vešla jsem, abych Tě tu našla
  12. s tímhle smutným výrazem na Tvé tváři
  13. Měla jsem vyměnit ten pitomý zámek
  14. Měla jsem Tě přinutit vrátit Tvůj klíč
  15. Kdybych jen byla na vteřinu tušila
  16. že bys ses mohl vrátit, abys mě otravoval

  17. No tak, tam jsou dveře
  18. Tak udělej čelem vzad
  19. Protože tady už nejsi vítaný
  20. Nejsi už tím jediným,kdo mi zkoušel ublížit  "sbohem" 
  21. Myslel sis, že bych se zhroutila
  22. Myslel sis, že bych nevstala a zemřela
  23. Oh ne, ne já
  24. Já přežiji
  25. Oh, dokud budu vědět,,jak mám milovat
  26. Vím, že zůstanu naživu
  27. Mám život, abych ho žila
  28. Mám lásku,abych ji dávala
  29. A já přežiji
  30. Já přežiji (hej-hej)

  31. Vzalo to všechnu sílu, kterou jsem měla
  32. abych se nezhroutila
  33. Těžká byla snaha slepit
  34. části mého zlomeného srdce
  35. A já prožila tolik nocí,
  36. v nichž jsem byla smutná sama ze sebe
  37. Plakávala jsem
  38. Ale teď držím hlavu vztyčenou
  39. A Ty ve mne vidíš
  40. Někoho nového
  41. Já už nejsem ta spoutaná malá osůbka
  42. stále do Tebe zamilovaná
  43. A tak jsi cítil, že by ses rád zastavil
  44. a našel jsi mne svobodnou
  45. A teď si šetřím všechnu svou lásku
  46. pro někoho, kdo mě bude milovat

  47. No tak, tam jsou dveře
  48. Tak udělej čelem vzad
  49. Protože tady už nejsi vítaný
  50. Nejsi už tím jediným,kdo mi  zkoušel ublížit  "sbohem"
  51. Myslel sis, že bych se zhroutila?
  52. Myslel sis, že bych nevstala a zemřela?
  53. Oh ne, ne já
  54. Já přežiji
  55. Oh, tak dlouho, jak vím, jak milovat
  56. Vím, že zůstanu naživu
  57. Mám život, abych ho žila
  58. Mám lásku, abych ji dávala
  59. A já přežiji
  60. Já přežiji

[2x]