Seznam blogů

6. 2. 2020

Starset - Love You To Death + Kamelot - K smrti tě miluji

Výsledek obrázku pro Starset
Související obrázek




In her place one hundred candles burning,
As salty sweat drips from her breast.
Tam, kde stojí hoří tisíc svíček,
Slaný pot odkapává z jejího těla,
Her hips move and I can feel
What they're saying, swaying,
They say the beast inside of me's
Gonna get ya, get ya, get... yeah.
Její boky se hýbají a já cítím
Co říkají, kolébají se,
Říkají , že zvíře uvnitř mě
Tě dostane, dostane,dostane..yeah
Yeah.Yeah...
Black lipstick stains her glass of red wine,
I am your servant, may I light your cigarette?
Černá rtěnka zbyla na sklenici červeného vína, 
Jsem Tvůj otrok, smím Ti zapálit cigaretu?
Those lips smooth, yeah
I can feel what you're saying, praying,
They say the beast inside of me's
Gonna get ya, get ya, get... yeah.
Ty rty se hýbají, ano
Cítím, co říkáš, modlíš se,
Říkají, že zvíře uvnitř mě
Tě dostane, dostane,dostane...yeah
Yeah.Yeah...
I beg to serve, your wish is my law,
Now close those eyes and let me love you to death.
Žebrám aby Ti mohl sloužit, tvé přání je mi zákonem,
Teď zavři oči a nech mě umilovat Tě k smrti
Shall I prove I mean what I'm saying?
Begging,
I say the beast inside of me's
Gonna get ya, get ya, get.. yeah.
Mám dokázat, že to myslím vážně?
Žebrám,
Říkám, že zvíře uvnitř mě
Tě dostane,dostane,dostane...yeah
Let me, love you to...
Let me, love you to death.
Nech mě umilovat Tě...
Nech mě umilovat Tě k smrti...
To death.K smrti
Let me, love you to...
Let me, love you to death.
Nech mě umilovat Tě...
Nech mě umilovat Tě k smrti...
To death.K smrti
Am I good enough for you?
Am I good enough for you?
Am I?
For you?
Am I?
For you?
Jsem pro Tebe dost dobrý?
Jsem pro Tebe dost dobrý?
Jsem?
Pro Tebe?
Jsem?
Am I good enough
For you?
Jsem dost dobrý?
Pro Tebe?


💙💙💙




Love you to death - Kamelot  /   K smrti tě miluji
  1. When they met she was fifteen
  2. Like a black rose blooming wild
  3. And she already knew she was gonna die

  4. "What's tomorrow without you?
  5. This is our last goodbye"

  6. She got weaker every day
  7. As the autumn leaves flew by
  8. Until one day, she told him, "This is when I die"

  9. "What was summer like for you?"
  10. She asked him with a smile
  11. "What's tomorrow without you?"
  12. He silently replied

  13. She said,

  14. "I will always be with you
  15. I'm the anchor of your sorrow
  16. There's no end to what I'll do
  17. Cause I love you, I love you to death"

  18. But the sorrow went too deep
  19. The mountain fell too steep
  20. And the wounds would never heal
  21. Cause the pain of the loss was more than he could feel

  22. He said,

  23. "I will always be with you
  24. By the anchor of my sorrow
  25. All I know, or ever knew,
  26. Is I love you, I love you to death"

  27. "What's tomorrow without you?
  28. Is this our last goodbye?"

  29. "I will always be with you
  30. I'm the anchor of your sorrow
  31. There's no end to what I'll do
  32. Cause I love you"
  1. Když se setkali, bylo jí patnáct 
  2. Jako černá růže kvetoucí divoce 
  3. A ona už věděla, že zemře 

  4. 'Co je zítra bez tebe? 
  5. Toto je naše poslední zbohem' 

  6. Slabší každý den 
  7. Jak podzimní listí padá
  8. Až do jednoho dne mu řekla: 'To je, když zemřu' 

  9. Jaké bylo  pro Tebe léto ?
  10. Zeptala se ho s úsměvem 
  11. 'Co je zítřek bez tebe?' 
  12. On tiše odpověděl 

  13. Řekla, 

  14. 'Budu vždycky s tebou 
  15. Jsem kotva Tvého smutku 
  16. Neexistuje žádný konec, co budu dělat 
  17. Protože tě miluji, miluji tě na smrt' 

  18. Ale zármutek šel příliš hluboko 
  19. Hora klesla příliš strmě 
  20. A rány se nikdy nezahojí
  21. Protože bolest ztráty byla víc, než jsem mohl cítit 

  22. Řekl, 

  23. 'Budu vždycky s tebou. 
  24. jsem kotva pro tvůj zármutek 
  25. Vím jen, nebo jsem kdy věděl, 
  26. Miluji tě, miluji tě na smrt '

  27. ' Co je zítřek bez tebe? 
  28. Je to naše poslední sbohem? ' 

  29. 'Budu vždy s tebou 
  30. Jsem kotva pro tvůj zármutek  
  31. Neexistuje žádný konec, co budu dělat 
  32. Protože tě miluji'



Kamelot je současná česká hudební skupina pocházející z Brna. Vznikla v roce 1982.