Seznam blogů

1. 2. 2020

Lukas Graham - Don't you worry about me / Nestrachuj se o mě



  1. Hey my friend, how you've been?
  2. What are you going through?
  3. What is this trouble, that's troubling you?"

  4. He tried to turn the thing around,
  5. And asked me how I've been,
  6. I said, I really don't know where to begin.

  7. I saw my life come crashing down,
  8. I crawled, I walked, I'm flying now,
  9. I found my strength on my knees.

  10. Don't you worry about me
  11. Don't you worry about me
  12. Don't you worry about me
  13. Don't you worry about me.

  14. A lot of people told me,
  15. When daddy passed away,
  16. Go take some time off,
  17. But I've got no time to waste.

  18. Don't you have a dream too,
  19. Some goals you've got to make,
  20. You may feel small sometimes,
  21. It don't mean you can't be great.

  22. I saw my life come crashing down,
  23. I crawled, I walked, I'm flying now,
  24. I found my strength on my knees.

  25. So, don't you worry 'bout me,
  26. Don't you worry about me
  27. Don't you worry, worry, worry,
  28. Don't you worry about me
  29. Don't you worry about me

  30. Sometimes your life can bring you down,
  31. Sometimes you run for miles and miles,
  32. Sometimes you scream without hope.

  33. Now once you feel you hit the ground,
  34. Then victory comes back around,
  35. And you'll be proud to let them know.

  36. Don't you worry about me
  37. Don't you worry about me
  38. Don't you worry about me
  39. Don't you worry about me
  40. Don't you worry about me

  41. No, don't you worry 'bout me
  42. Don't you worry, worry, worry, worry,
  43. No, don't you, don't you, worry 'bout me,
  44. Don't you worry about me
  45. Don't you worry about me

  1. Ahoj, můj příteli, jak se ti dařilo?
  2. Čím vším sis musel projít?
  3. Co je to za problém, který tě tak trápí?"

  4. Snažil se, aby se to změnilo,
  5. A zeptal se mě, jak se mi vedlo,
  6. Já řekl "Já opravdu nevím, kde začít.",

  7. Viděl jsem svůj život, jak se řítí k zemi,
  8. Zakopl jsem, šel, teď lítám,
  9. Našel jsem svoji sílu na kolenou,

  10. Nestrachuj se o mě,
  11. Nestrachuj se o mě,
  12. Nestrachuj se o mě,
  13. Nestrachuj se o mě,

  14. Hodně lidí mi řeklo,
  15. Když ti táta zemřel,
  16. měl by sis na nějaký čas dát pauzu,
  17. Ale já neměl času nazbyt,

  18. Nemáš taky svůj sen,
  19. Nějaké cíle, které musíš pokořit,
  20. Možná se někdy cítíš méněcenný,
  21. Ale to neznamená, že nemůžeš zazářit,

  22. Viděl jsem svůj život, jak se řítí k zemi,
  23. Zakopl jsem, šel, teď lítám,
  24. Našel jsem svoji sílu na kolenou,

  25. Tak se o mě neboj
  26. Nestrachuj se o mě,
  27. Neboj se, neboj, neboj,
  28. Nestrachuj se o mě,
  29. Nestrachuj se o mě,

  30. Někdy tě tvůj život může srazit na dno,
  31. Někdy utíkáš míle a míle,
  32. Někdy beznadějně křičíš,

  33. Teď, jakmile máš pocit, že narazíš na zem,
  34. Pak přijde tvé vítězství,
  35. A budeš hrdý na to, že si jim to vzkázal,

  36. Nestrachuj se o mě,
  37. Nestrachuj se o mě,
  38. Nestrachuj se o mě,
  39. Nestrachuj se o mě,
  40. Nestrachuj se o mě,

  41. Ne, nestrachuj se o mě,
  42. Nestrachuj se o mě,
  43. Ne, neboj se, neboj, neboj
  44. Nestrachuj se o mě,
  45. Nestrachuj se o mě,