Seznam blogů

4. 10. 2022

The Clash - Should I stay or Should I go? / Mám zůstat, nebo mám jít? ( Full Album - Rock Music)



   Should I Stay Or Should I Go ?                         Mám zůstat, nebo mám jít ?
  1. Darling you gotta let me know
  2. Should I stay or should I go?
  3. If you say that you are mine
  4. I'll be here 'til the end of time
  5. So you got to let me know 
  6. Should I stay or should I go?

  7. It's always tease tease tease
  8. You're happy 
  9. when I'm on my knees
  10. One day is fine and next is black
  11. So if you want me off your back
  12. Well come on and let me know
  13. Should I Stay or should I go?

  14. Should I stay or should I go now?
  15. Should I stay or should I go now?
  16. If I go there will be trouble
  17. And if I stay it will be double
  18. So come on and let me know

  19. This indecision's bugging me
  20. If you don't want me, set me free
  21. Exactly 
  22. who'm I'm supposed to be
  23. Don't you know 
  24. which clothes even fit me?
  25. Come on and let me know
  26. Should I cool it 
  27. or should I blow?
  28. Split

  29. Should I stay or should I go now?
  30. Should I stay or should I go now?
  31. If I go there will be trouble
  32. And if I stay it will be double
  33. So you gotta let me know

  34. Should I cool it 
  35. or should I blow?
  36. Should I stay or should I go now?
  37. If I go there will be trouble
  38. And if I stay it will be double
  39. So you gotta let me know
  40. Should I stay or should I go?



  1. Miláčku, musíš mi dát vědět
  2. Mám zůstat, nebo mám jít?
  3. Jestli řekneš, že jsi má
  4. Tak tu budu až do konce světa
  5. Takže mi musíš dát vědět
  6. Mám zůstat, nebo mám jít?

  7. Vždycky to je trápení, trápení, trápení
  8. Jsi šťastná,
  9. když jsem na kolenou
  10. Jeden den je pěkný, další je černý
  11. Tak jestli mě chceš mít jistého,
  12. no tak si pospěš a dej mi vědět
  13. Mám zůstat, nebo mám jít?

  14. Mám zůstat nebo mám jít hned?
  15. Mám zůstat nebo mám jít hned?
  16. Pokud odejdu, tak nastanou problémy
  17. A pokud zůstanu, bude to horší
  18. No tak si pospěš a dej mi vědět

  19. Tahle nerozhodnost mě štve
  20. Jestli mě nechceš, tak mě nech 
  21. Doslova: 
  22. Jak na tebe působím?
  23. To ani nevíš, 
  24. jaké mi padne oblečení?
  25. No tak si pospěš a dej mi vědět
  26. Mám  být v pohodě, 
  27. nebo mám  šílet?
  28. Rozhodni se

  29. Mám zůstat nebo mám jít hned?
  30. Mám zůstat nebo mám jít hned?
  31. Pokud odejdu, tak nastanou problémy
  32. A pokud zůstanu, bude to horší
  33. Musíš mi to dát vědět

  34. Mám  být v pohodě, 
  35. nebo Mám  šílet?
  36. Mám zůstat nebo mám jít hned?
  37. Pokud odejdu, tak nastanou problémy
  38. a pokud zůstanu, bude to horší
  39. No tak si pospěš a dej mi vědět
  40. Mám zůstat, nebo mám jít?