Seznam blogů

16. 1. 2020

Rolling Stones - I can't get no satisfaction / Nedostává se mi žádného uspokojení


Rolling Stones - I can't get no satisfaction 
  1. I can't get no satisfaction 
  2. I can't get no satisfaction
  3. 'Cause I try and I try 
  4. and I try and I try

  5. I can't get no, I can't get no 
  6. When I'm driving in my car
  7. And that man comes on the radio 
  8. And he's telling me more and more

  9. About some useless information 
  10. Supposed to fire my imagination
  11. I can't get no, oh no no no 
  12. Hey hey hey, that's what I say

  13. I can't get no satisfaction 
  14. I can't get no satisfaction
  15. 'Cause I try and I try
  16. and I try and I try

  17. I can't get no, I can't get no 
  18. When I'm watching my TV
  19. And that man comes on to tell me 
  20. How white my shirts can be

  21. But he can't be a man 
  22. 'cause he doesn't smoke 
  23. The same cigarettes as me 
  24. I can't get no, oh no no no 
  25. Hey hey hey, that's what I say

  26. I can't get no satisfaction 
  27. I can't get no girl reaction
  28. Cause I try and I try and I try and I try 
  29. I can't get no, I can't get no

  30. When I'm riding round the world 
  31. And I'm doing this and I'm signing that
  32. And I'm trying to make some girl 
  33. Who tells me, "Baby better
  34. come back later next week."

  35. Cause you see I'm on losing streak 
  36. I can't get no, oh no no no
  37. Hey hey hey, that's what I say 
  38. I can't get no, I can't get no

  39. I can't get no satisfaction 
  40. No satisfaction, no satisfaction,
  41. no satisfaction.







  1. Nedostává se mi žádného uspokojení, 
  2. nedostává se mi žádného uspokojení,
  3. protože se snažím a snažím se
  4. a snažím se a snažím.

  5. Nedostává se mi, nedostává se mi.
  6. Když jedu v autě 
  7. a ten chlápek se objeví v rádiu
  8. a mluví víc a víc

  9. O některých zbytečných informacích
  10. předpokládá, že to rozpálí moji fantazii
  11. Nedostává se mi, oh ne, ne, ne 
  12. hej, hej, hej, tak co říkám. 

  13. Nedostává se mi žádného uspokojení, 
  14. nedostává se mi žádného uspokojení,
  15. protože se snažím a snažím se
  16. a snažím se a snažím.

  17. Nedostává se mi, nedostává se mi, 
  18. když se dívám na televizi 
  19. a ten chlápek se objeví, aby mi řekl
  20. Jak bílé košile mohou být

  21. ale nemůže být chlap, 
  22. protože nekouří
  23. Stejné cigarety jako mám já
  24. Nemůžu dostat ne, oh ne ne ne
  25. hej, hej, hej, tak co říkám. 

  26. Nedostává se mi žádného uspokojení, 
  27. nedostává se mi žádné uspokojení
  28. protože se snažím a snažím se a snažím se 
  29. Nedostává se mi , nedostává. 

  30. Když jezdím po světě
  31. a dělám to a zpívám tamto
  32. A snažím se dostat nějakou holku, 
  33. která mi říká: "Zlato, radši
  34. přijď příští týden."

  35. Protože jak vidíš, jsem v sérii ztrát,
  36. nedostává se mi, oh ne ne ne
  37. hej, hej, hej, tak to říkám. 
  38. Nedostává se mi ho, nedostává.

  39. Nedostává se mi žádného uspokojení, 
  40. žádné uspokojení, žádné uspokojení,
  41. žádné uspokojení.