Seznam blogů

15. 11. 2022

Engelbert Humperdinck - HOW I LOVE YOU / JAK TĚ MILUJI

Související obrázek




  HOW I LOVE YOU  /  JAK TĚ MILUJI 



You hold me in your eyes
In your own special way
I wonder how you know
The things I never say

I can't imagine life
Without you by my side
The power of your love
Is all I need tonight

I know there have been times
That I have caused you pain
I'd turn them all around
If I could start again

There's something I must say
I know it's overdue
The sweetest thing I've known
Forever called my own
Begins and ends with you

How I love you
How I love you

The softness of your lips
The color of your hair
The memory of your touch
Remains when you're not there

The echoes of your laughter
When I'm feeling blue
The meaning of my life
It all begins with you

So come into my arms
Lay down by my side
The moon is always there
To keep our love alight


I've reached so very high
For everything that's mine
And at the top is you
I want you for all time
A dream forever new

How I love you
How I love you

The softness of your lips
The color of your hair
The memory of your touch
Remains when you're not there

The echoes of your laughter
When I'm feeling blue
The meaning of my life
It all begins with you

So come into my arms
Lay down by my side
The moon is always there
To keep our love alight


You know me like a book
You've read a thousand times
We know each other's hearts
We read each other's mind
This feeling's always new

How I love you
How I love you

The softness of your lips
The color of your hair
The memory of your touch
Remains when you're not there

The echoes of your laughter
When I'm feeling blue
The meaning of my life
It all begins with you

Související obrázek
Drž mě ve svých očích
Svým vlastním zvláštním způsobem
Zajímalo by mě, jak víš
Věci, které nikdy neřeknu

Neumím si představit život
Bez tebe po svém boku
Síla Tvé lásky
Je vše, co potřebuji dnes večer

Vím, že to byly časy
To jsem způsobil bolest
Já bych všechno otočil
Kdybych mohl začít znovu

Je něco, co musím říct
Já vím, že je po splatnosti
Nejsladší věc, kterou znám
Navždy jsem volal jsi má
Začíná a končí s tebou

Jak tě miluji
Jak tě miluji

Jemnost tvých rtů
Barva Tvých vlasů
Pamatuji si tvůj dotek
Zůstává mi, když nejsi zde

Ozvěny tvého smíchu
Když se cítím smutný
Význam mého života
Vše začíná s tebou

Tak pojď do náruče
Lehni si vedle mě
Měsíc je tam vždycky
Aby naše láska vylétla


Dostal jsem se tak velmi vysoko
Za všechno, co je moje
A nahoře jsi ty
Chci tě na celý čas
Sen je vždycky nový

Jak vás miluji
Jak vás miluji

Jemnost tvých rtů
Barva Tvých vlasů
Vzpomínka na tvůj dotek
Zůstává mi, když nejsi zde

Ozvěny tvého smíchu
Když se cítím smutný
Význam mého života
Vše začíná s tebou

Tak pojď do náruče
Lehni si vedle mě
Měsíc je tam vždycky
Aby naše láska vylétla


Znáš mě jako knihu
Četla jsi ji tisíckrát
Známe svá srdce
Navzájem si čteme myšlenky
Tento pocit je vždy nový

Jak tě miluji
Jak tě miluji

Jemnost vašich rtů
Barva vlasů
Vzpomínka na tvůj dotek
Zůstává mi, když nejsi zde

Ozvěny tvého smíchu
Když se cítím smutný
Význam mého života
Všechno začíná s tebou