Seznam blogů

24. 1. 2020

11 - Fráze ( Sick and Tired ) Sick and tired by Anastacia



My love is on the line


  1. A little late for all the things 
  2. you didn't say
  3. I'm not sad for you
  4. But I'm sad for all the time
  5.  I had to waste
  6. 'Cause I learned the truth
  7. Your heart is in a place
  8.  I no longer wanna be
  9. I knew there'd come a day
  10. I'd set you free

  11. 'Cause I'm sick and tired
  12. Of always being sick and tired

  13. Your love isn't fair
  14. You live in a world where
  15.  you didn't listen
  16. And you didn't care
  17. So I'm floating
  18. Floating on air

  19. No warning
  20. of such a sad song
  21. Of broken hearts
  22. My dreams of fairy tales and fantasy,
  23. Were torn apart
  24. I lost my peace of mind
  25. Somewhere along the way
  26. I knew there's come a time
  27. You'd hear me say

  28. I'm sick and tired
  29. of always being sick and tired




Anastacia: Sick and Tired 
sick and tired of it - mít toho po krk 

You are always late for work and I’m sick and tired of it
Chodíš věčně pozdě, už toho mám po krk 

I’m sick and tired of the rubbish they print in the newspaper. 
Už ty hovadiny, co zveřejňují v novinách, nemůžu číst 

Něco už vám leze tak na nervy, máte toho už "plný zuby", že už to dál nemůžete snášet, a chcete tomu udělat přítrž. 

Moje láska je v koncích
 (6x)

  1. Trochu pozdě na všechno, 
  2. co jsi neřekl
  3. Nejsem smutná kvůli tobě
  4. Ale je mi líto všeho času
  5. Který jsem promarnila
  6. Protože jsem poznala pravdu
  7. Tvoje srdce je na místě
  8. Kde už dál nechci být
  9. Věděla jsem, že přijde den
  10. Kdy tě nechám jít

  11. Protože mám Toho po krk
  12. Jsem vždycky zklamaná a unavená

  13. Tvoje láska není fér
  14. Žiješ ve světě, kde
  15. nenasloucháš
  16. A je ti všechno jedno
  17. Takže se vznáším
  18. Vznáším se ve vzduchu

  19. Nevaruji
  20. Před tímhle smutným songem
  21. O zlomených srdcích
  22. Moje sny o pohádce a fantazii
  23. Byly zničeny, ohó
  24. Ztratila jsem klid své duše
  25. Někde po cestě
  26. Věděla jsem, že přijde čas
  27. Kdy mě uslyšíš říkat

  28.  Mám Toho po krk
  29. jsem vždycky zklamaná a unavená

Výsledek obrázku pro Sick and tired