Seznam blogů

1. 12. 2019

Mr. President - Coco Jambo



  1. Put me up
  2. Put me down
  3. Put my feet back on the ground
  4. Put me up
  5. Take my heart and make me happy

  6. Put me up
  7. Put me down
  8. Put my feet back on the ground
  9. Put me up
  10. Feel my heart and make me happy

  11. Here we go gettin' smooth to the groove
  12. Watchin' lovely ladies as I swoo with as I move
  13. Cause that's what they say But I can't prove
  14. So turn it up again and watch me move to the groove

  15. As we get close you whisper coco
  16. I hold you in my arms and you say jambo
  17. Scream and shout, turn and say columbo
  18. Now I gotta go so coco

  19. Put me up
  20. Put me down
  21. Put my feet back on the ground
  22. Put me up
  23. Take my heart and make me happy

  24. That's the way I treat the girls kinda smooth see
  25. Cause there's one man that and yo! that's me see
  26. So let me show you 'round as you sip your tee gee
  27. but no coco loco boom while I take a pee lee

  28. When I hold my baby tighter she says i do it nicer
  29. i like my chicken with rice and lemonada
  30. and that's whatshe gets when she shouts out jambo
  31. Now I gotta go you coco

  32. Put me up
  33. Put me down
  34. Put my feet back on the ground
  35. Put me up
  36. Feel my heart and make me happy


  1. Dej mě nahoru
  2. Polož mě
  3. Dej mé nohy zpět na zem
  4. Dej mě nahoru
  5. Vezmi si mé srdce a udělej mi radost

  6. Dej mě nahoru
  7. Polož mě
  8. Dej mé nohy zpět na zem
  9. Dej mě nahoru
  10. Pociť mé srdce a udělej mi radost

  11. Tady se dostaneme hladce do drážky
  12. Sleduji krásné dámy a jejich pohyby
  13. Protože to, co říkají, nemůžu dokázat
  14. Tak znova a sleduj mé pohyby až se přesunu do drážky

  15. Když se přiblížím, budu ti šeptat o coco
  16. Držím tě v náručí a ty říkáš "jambo"
  17. Řvi a křič, otoč se a řekni "Columbo"
  18. Teď už musím jít tak coco

  19. Dej mě nahoru
  20. Polož mě
  21. Dej mé nohy zpět na zem
  22. Dej mě nahoru
  23. Vezmi si mé srdce a udělej mi radost

  24. Toto je způsob, jak zacházet s dívkami hladce
  25. Protože tam je jeden člověk a ty! To vidím
  26. Dovol mi, abych ti ukázal, jak můžeš si dát svůj čaj
  27. ale žádný coco loco boom, zatímco já si vezmu pivo

  28. Když tě držím baby těsněji, říkám, že je to hezčí
  29. Mám rád moje kuře s rýží a limonádou
  30. a to je to, co dostanu, když vykřiknu jambo
  31. Teď musím jít coco

  32. Dej mě nahoru
  33. Polož mě
  34. Dej mé nohy zpět na zem
  35. Dej mě nahoru
  36. Pociť mé srdce a udělej mi radost