Seznam blogů

1. 12. 2019

Morris Day - Jungle Love (Džungle lásky )






  1. I met you on somebody's island 
  2. You thought you had known me before 
  3. I brought you a crate of papaya 
  4. They waited all night by your door 
  5. You probably wouldn't remember 
  6. I probably couldn't forget 
  7. Jungle love in the surf in the pouring rain 
  8. Everything's better when wet 

  9. Jungle love it's drivin' me mad 
  10. It's makin' me crazy 
  11. Jungle love it's drivin' me mad 
  12. It's makin' me crazy 

  13. But lately you live in the jungle 
  14. I never see you alone 
  15. But we need some definite answers 
  16. So I thought I would write you a poem 
  17. The question to everyone's answer 
  18. Is usually asked from within 
  19. But the patterns of the rain 
  20. And the truth they contain 
  21. Have written my life on your skin 

  22. Jungle love it's drivin' me mad 
  23. It's makin' me crazy 
  24. Jungle love it's drivin' me mad 
  25. It's makin' me crazy 

  26. You treat me like I was your ocean 
  27. You swim in my blood when it's warm 
  28. My cycles of circular motion 
  29. Protect you and keep you from harm 
  30. You live in a world of illusion 
  31. Where everything's peaches and cream 
  32. We all face a scarlet conclusion 
  33. But we spend our time in a dream 

  34. Jungle love it's drivin' me mad 
  35. It's makin' me crazy 
  36. Jungle love it's drivin' me mad 
  37. It's makin' me crazy 

  38. Jungle love it's drivin' me mad 
  39. It's makin' me crazy 
  40. Jungle love it's drivin' me mad 
  41. It's makin' me crazy

  1. Setkal jsem se s tebou na nějakém ostrůvku
  2. Myslel jsi, že jsi mě poznala už předtím
  3. Přinesl jsem ti krabici papáje
  4. Čekali celou noc u tvých dveří
  5. Pravděpodobně si nebudeš pamatovat
  6. Asi jsem nemohl zapomenout
  7. Džungle lásky v surfování v toulkách
  8. Všechno je lepší, když je mokré

  9. Džungle lásky, že je to šílený
  10. To mě dělá blázna
  11. Džungle lásky, že je to šílený
  12. To mě dělá blázna

  13. Ale v poslední době žiješ v džungli
  14. Nikdy jsem tě neviděl samotnou
  15. Ale potřebuješ nějaké konečné odpovědi
  16. Takže jsem si myslel, že ti napíšu báseň
  17. Otázka na každou odpověď 
  18. Obvykle se ptá zevnitř
  19. Ale vzorky deště
  20. A pravdo, kterou obsahují
  21. Napsal svůj život na kůži

  22. Džungle lásky, že je to šílený
  23. To mě dělá blázna
  24. Džungle lásky, že je to šílený
  25. To mě dělá blázna

  26. Ty se mnou zacházíš jako já byl tvůj oceán 
  27. plave v mé krvi, když je teplo 
  28. Mé cykly kruhového pohybu 
  29. Chránit tě a zabraňit ublížení
  30. Žiješ ve světě iluze 
  31. Kde všechno je broskve a smetana 
  32. My všichni čelíme šarlatovému závěru 
  33. Ale my trávíme čas ve snu 

  34. Džungle lásky, že je to šílený
  35. To mě dělá blázna
  36. Džungle lásky, že je to šílený
  37. To mě dělá blázna

  38. Džungle lásky, že je to šílený
  39. To mě dělá blázna
  40. Džungle lásky, že je to šílený
  41. To mě dělá blázna
  42.