Seznam blogů

17. 11. 2019

Stray Cats - Stray Cat Strut (Jsem toulavá kočka)







Stray Cat Strut  -  Jsem toulavá kočka
Oooooooh
  1. Black and orange stray cat sittin' on a fence
  2. Ain't got enough dough to pay the rent
  3. I'm flat broke but I don't care
  4. I strut right by with my tail in the air

  5. Stray cat strut I'm a ladies cat
  6. I'm a feline casanova hey man that's that
  7. Get a shoe thrown at me from a mean old man
  8. Get my dinner from a garbage can

  9. Meow . Yeah , don't cross my path !

  10. I don't bother chasing mice around
  11. I slink down the alley lookin' for a fight
  12. Howlin' to the moonlight on a hot summer night

  13. Singin' the blues while the lady cats cry
  14. "Wild stray cat , you're a real gone guy"
  15. I wish I could be as carefree and wild
  16. But I got cat class and I got cat style

Oooooooh
  1. Černá a zrzavá toulavá kočka sedí na plotě
  2. Nemají dost prachů na zaplacení nájemného
  3. Jsem na mizině, ale je mi to jedno
  4. Mávám svým ocasem ve vzduchu

  5. "Toulavá kočka jsem slečna kočka"
  6. Jsem kočičí casanova hey kámo, je to tak
  7. Dostal jsem botu, kterou hodil opravdu starý muž
  8. Vzal sem si večeři z popelnice

  9. Mňau, Joo, nepřekážej mi v cestě!

  10. Nechci se obtěžovat s honěním myší
  11. Proklouznu uličkou a vyhledávám boj
  12. Kvílet v měsíčním světle při horké letní noci

  13. Zpívat blues, zatímco slečna kočka pláče
  14. Divoká toulavá kočka, jsi skutečný "drsnej" chlap
  15. Kéž bych mohl být tak bezstarostný a divoký
  16. Ale já mám kočičí třídu a mám kočičí styl