Seznam blogů

24. 11. 2019

Barbie - Making My Way / Dělá mi cestu



 



Barbie - Making my way

  • (Verse 1)
  • Take a look around
  • Rozhlédni se kolem
  • Take a walk downtown
  • Vydej se na procházku do centra
  • Wondering if what you have been
  • Zajímá tě, jestli jsem byla
  • Telling me is true
  • Řekni mi je to pravda
  • That i've been livin' large
  • Že jsem žila rozsáhle
  • Should accept that it's too hard
  • Měla bys přijmout, že je to příliš těžké
  • Forget about your dreams girl
  • Zapomeň na své sny
  • No! you wait a minute
  • Ne! Počkej chvilku
  • Cause i open my eye's~
  • Protože otevřu své oči?
  • (Chorus)
  • I'm making my way, you see
  • Dělám si cestou, vidíš
  • Throwing out the disbelief
  • Vyhodit nedůvěru
  • I'm jumping in and given it everything~
  • Skáču a dala jsem mu všechno ~
  • There's nothing left to prove
  • Není co dokazovat
  • To anybody else but me
  • Pro kohokoli jiného kromě mě
  • So go right ahead and call me crazy ~
  • Tak jdu do toho a říkej mi blázne ~
  • Cause i'm making my way
  • Protože dělám si svou cestu
  • You bet i am
  • Vsadím se, že jsem
  • Making my way
  • Dělám si cestu
  • (Verse 2)
  • Does it freak you out
  • Zlobí tě to
  • That i am fierce and proud
  • To jsem divoká a hrdá
  • But doing it with style
  • Ale dělá to stylově
  • Baby, who's the fool now?~
  • Baby, kdo je teď hlupák? ~
  • I finally sifted through the useless attitude
  • Nakonec jsem prošla zbytečným přístupem
  • Ain't nobody pushing me around, no!
  • Nikdo mě netlačí, ne!
  • I know who i am~
  • Vím, kdo jsem ~
  • (Chorus)
  • I'm making my way, you see
  • Throwing out the disbelief
  • I'm jumping in and giving it everything
  • There's nothing left to prove
  • To anybody else but me
  • So go right ahead and call me crazy
  • Cause i'm making my way
  • You bet i am
  • Making my way
  • (Bridge) (Most)
  • This life is a maze sometimes
  • Tento život je někdy bludištěm
  • But at least this life is mine~
  • Ale alespoň tento život je můj ~
  • It's mine!
  • Je můj!