Seznam blogů

16. 11. 2019

7- Fráze ( Takes your time ) Mariah Carey - Love takes time / Láska chce čas


Výsledek obrázku pro Mariah Carey - Love Takes Time


  1. I had it all.
  2. But I let it slip away.
  3. Couldn't see that 
  4. I treated you wrong.
  5. Now I wander around.
  6. Feeling down and cold.
  7. Trying to believe that you're gone.

  8. Love takes time.
  9. To heal when you're hurting so much.
  10. Couldn't see that I was blind.
  11. To let you go.
  12. I can't escape the pain.
  13. Inside.
  14. Love takes time.
  15. I don't wanna be here alone.

  16. Losing my mind.
  17. From this hollow in my heart.
  18. Suddenly I'm so incomplete.
  19. Lord I'm needing you now.
  20. Tell me how to stop the rain.
  21. Tears are falling down endlessly.

  22. Love takes time.
  23. To heal when you're hurting so much.
  24. Couldn't see that I was blind.
  25. To let you go.
  26. I can't escape the pain.
  27. Inside.
  28. Love takes time.
  29. I don't wanna be here alone.

  30. You might say that it's over.
  31. You might say that you don't care.
  32. You might say you don't miss me.
  33. You don't need me.
  34. But I know that you do and I feel that 
  35. you do.
  36. Inside.

  37. Love takes time.
  38. To heal when you're hurting so much.
  39. Couldn't see that I was blind.
  40. To let you go.
  41. I can't escape the pain.
  42. Inside.
  43. Love takes time.
  44. I don't wanna be here alone.
  1. Měla jsem všechno
  2. Ale nechala jsem to proklouznout 
  3. Neviděla jsem, 
  4. že jsem se k tobě chovala špatně.
  5. Teď se potuluji kolem
  6. Pociťuji dno a chlad
  7. Snažím se uvěřit, že jsi pryč

  8. Láska Chce čas.
  9. Léčit, když tolik bolí.
  10. Neviděla jsem, byla jsem slepá
  11. Nechat tě jít.
  12. Nemůžu uniknout bolesti.
  13. Uvnitř
  14. Láska chce čas.
  15. Nechci tu být sama

  16. Ztrácím rozum.
  17. Z toho prázdna v mém srdci
  18. Najednou jsem tak neúplná
  19. Pane, teď tě potřebuji
  20. Řekni mi, jak zastavit déšť
  21. Slzy padají do nekonečna

  22. Láska Chce čas.
  23. Léčit, když tolik bolí.
  24. Neviděla jsem, byla jsem slepá
  25. Nechat tě jít.
  26. Nemůžu uniknout bolesti.
  27. Uvnitř
  28. Láska chce čas.
  29. Nechci tu být sama

  30. Dalo by se říct, že je po všem
  31. Dalo by se říct, že je ti to jedno
  32. Dalo by se říct si, že ti nechybím
  33. Nepotřebuješ mě
  34. Ale já vím, že ty a já cítíme, 
  35. že ano
  36. Uvnitř

  37. Láska Chce čas.
  38. Léčit, když tolik bolí.
  39. Neviděla jsem, byla jsem slepá
  40. Nechat tě jít.
  41. Nemůžu uniknout bolesti.
  42. Uvnitř
  43. Láska chce čas.
  44. Nechci tu být sama

Výsledek obrázku pro Mariah Carey



Když něco  Takes your time, znamená to, že " vezme vám to  čas" -  trvá to. 

Mariah Carey zpívá, že se rozešla se svým klukem a že je nešťastná, že na něj nemůže zapomenout, 
že to prostě nějakou dobu potrvá, než se z lásky vyléčí.

It takes time to learn English. But if you study hard, you can do it!
Trvá to než se člověk naučí anglicky.

It takes time to get used to English food. It’s a little plain for my taste.
Nadine říká, že chvíli trvá než si člověk zvykne na anglické jídlo, je na ni příliš fádní.

Hmm. I think it takes time to get to know English people. They are so quiet!
 Domnívá se, že trvá nějaký čas, než člověk pozná Angličany, protože méně mluví než Američané.