Seznam blogů

27. 10. 2019

Olly Murs - Back around / Zpátky




  1. I can feel the memory in my brain
  2. I can feel the cold running through my veins
  3. Like it's been, been this way, all of my life
  4. Looking in the mirror through your eyes
  5. Nothing makes sense, these tears won't dry
  6. I let you down, down and out, 
  7. never thought twice

  8. But that was then
  9. And this is now
  10. I know I said I never, but I know I let you down
  11. And it feels dead, in this town
  12. So tell me when will you bring love back around
  13. Bring love back around
  14. Love back around

  15. Funny how you never quite realise
  16. That you already have paradise
  17. Til it's gone, all the way, out of your life
  18. Looking in the mirror, don't know myself
  19. Nothing makes sense, this feels like hell
  20. I let you down, down and out, never thought twice

  21. But that was then (that was then)
  22. And this is now (this is now)
  23. I know I said I never, but I know 
  24. I let you down
  25. And it feels dead, (it feels dead) 
  26. in this town (in this down)
  27. So tell me when will you bring love back around
  28. Love back around
  29. Bring love, oh love, oh love
  30. Bring love back around, yeah
  31. Back around, (bring love), oh oh
  32. Oh, love love love
  33. Bring love back around, yeah

  34. Who can I touch? (there ain't nobody)
  35. Who can I trust? (there ain't nobody)
  36. Who can I love? (there ain't nobody)
  37. If it ain't you, you, you
  38. Who can I touch? (there ain't nobody)
  39. Who can I trust? (there ain't nobody)
  40. Who can I love? (there ain't nobody)
  41. If it ain't you, you, you

  42. But that was then (was then)
  43. And this is now (this is now)
  44. I know I said I never, but I know I let you down
  45. And it feels dead, (it feels dead) in this town (in this town)
  46. So tell me when will you bring love back around
  47. Back around
  48. Bring love, your love, your love
  49. Bring love back around, yeah
  50. Back around, (bring love), oh oh
  51. Oh, love love love
  52. Bring love back around, yeah
  53. Your love back around





  1. Cítím vzpomínku v mém mozku 
  2. Cítím chlad běžící skrze mé žíly 
  3. Stejně jako v minulosti, tak celý život 
  4. Při pohledu do zrcadla skrz tvé oči 
  5. Nic nedává smysl, tyhle slzy nechtějí uschnout 
  6. Zklamal jsem tě, zklamal a opustil, 
  7. nikdy o tom dvakrát nepřemýšlel 

  8. Ale to bylo tehdy 
  9. A to je teď 
  10. Vím že jsem řekl nikdy, ale vím že jsem tě zklamal 
  11. A v tomto městě je to mrtvé
  12. Tak mi řekni kdy přineseš lásku zpět  
  13. Přineseš lásku zpět 
  14. Lásku zpět 

  15. Vtipné jak si nikdy docela neuvědomíš 
  16. Že už máš ráj 
  17. Dokud je to pryč, z cesty, pryč z tvého života 
  18. Při pohledu do zrcadla, nevím sám
  19. Nic nedává smysl, je to jako peklo
  20. Zklamal jsem tě, zklamal a opustil, nikdy o tom dvakrát nepřemýšlel 

  21. Ale to bylo tehdy (to bylo tehdy) 
  22. A to je teď (to je teď) 
  23. Vím že jsem neřekl nikdy, ale vím 
  24. že jsem tě zklamal 
  25. A připadá mi to mrtvé, (připadá to mrtvé)
  26.  v tomhle městě (v tomhle městě) 
  27. Tak mi řekni kdy přineseš lásku zpět 
  28. Lásku zpět  
  29. Přineseš lásku, oh lásko, oh lásko 
  30. Přineseš lásku  
  31. Zpátky
  32. Oh, lásku lásku lásku 
  33. Přineseš lásku zpět 

  34. Koho se mohu dotknout? ( Nikoho) 
  35. Komu můžu věřit? (Nikomu) 
  36. Koho mohu milovat? (Nikoho) 
  37. Když to nejsi ty, ty, ty 
  38. Koho se mohu dotknout? (Nikoho) 
  39. Komu můžu věřit? (Nikomu) 
  40. Koho mohu milovat? (Nikoho) 
  41. Když to nejsi ty, ty, ty 

  42. Ale to bylo tehdy (to bylo tehdy) 
  43. A tohle je teď (tohle je teď) 
  44. Vím že jsem řekl nikdy, ale vím že jsem tě zklamal 
  45. A připadá mi to mrtvé, (připadá mi to mrtvé) v tomhle městě (v tomhle městě) 
  46. Tak mi řekni kdy přineseš lásku zpět  
  47. Zpátky
  48. Přineseš lásku, oh lásko, oh lásko 
  49. Přineseš lásku zpět 
  50. Zpátky
  51. Oh, lásku lásku lásku 
  52. Přineseš lásku zpět 
  53. Tvojí lásku zpět