Seznam blogů

30. 10. 2019

Nightwish - Avatar - Dream / Snil jsi někdy?



 Ever Dream - Snil jsi někdy?


  1. Ever felt away with me
  2. Just once that all I need
  3. Entwined in finding you one day

  4. Ever felt away without me
  5. My love, it lies so deep
  6. Ever dream of me

  7. Would you do it with me
  8. Heal the scars and change the stars
  9. Would you do it for me
  10. Turn loose the heaven within

  11. I'd take you away
  12. Castaway on a lonely day
  13. Bosom for a teary cheek
  14. My song can but borrow your grace

  15. Ever felt away with me
  16. Just once that all I need
  17. Entwined in finding you one day

  18. Ever felt away without me
  19. My love, it lies so deep
  20. Ever dream of me

  21. Come out, come out wherever you are
  22. So lost in your sea
  23. Give in, give in for my touch
  24. For my taste for my lust

  25. Ever felt away with me
  26. Just once that all I need
  27. Entwined in finding you one day

  28. Ever felt away without me
  29. My love, it lies so deep
  30. Ever dream of me

  31. Your beauty cascaded on me
  32. In this white night fantasy

  33. Ever felt away with me
  34. Just once that all I need
  35. Entwined in finding you one day

  36. Ever felt away without me        
  37. My love, it lies so deep
  38. Ever dream of me



  1. Cítil ses se mnou někdy daleko?
  2. Jen jednou, to je vše, co potřebuji
  3. Propletené s tím, že tě jednou najdu

  4. Cítil ses beze mě někdy daleko?
  5. Má láska, leží tak hluboko
  6. Snil jsi někdy o mně?

  7. Udělal bys to se mnou?
  8. Léčit jizvy a měnit hvězdy
  9. Udělal bys to pro mě?
  10. Osvobodit to nebe uvnitř

  11. Vezmu tě pryč
  12. Odvržená za osamělého dne
  13. Blízkost pro uslzenou tvář
  14. Moje píseň si může jen vypůjčit tvou přízeň

  15. Cítil ses se mnou někdy daleko?
  16. Jen jednou, to je vše, co potřebuji
  17. Propletené s tím, že tě jednou najdu

  18. Cítil ses beze mě někdy daleko?
  19. Má láska, leží tak hluboko
  20. Snil jsi někdy o mně?

  21. Pojď ven, pojď ven kdekoliv jsi
  22. Tak ztracená ve tvém moři
  23. Vzdej se, vzdej se mému doteku
  24. Mé chuti, mé touze

  25. Cítil ses se mnou někdy daleko?
  26. Jen jednou, to je vše, co potřebuji
  27. Propletené s tím, že tě jednou najdu

  28. Cítil ses beze mě někdy daleko?
  29. Má láska, leží tak hluboko
  30. Snil jsi někdy o mně?

  31. Tvá krása se na mě vylila
  32. V téhle bílé noční fantazii

  33. Cítil ses se mnou někdy daleko?
  34. Jen jednou, to je vše, co potřebuji
  35. Propletené s tím, že tě jednou najdu

  36. Cítil ses beze mě někdy daleko?
  37. Má láska, leží tak hluboko
  38. Snil jsi někdy o mně?