Seznam blogů

10. 6. 2021

Kris Kristofferson - I may smoke too much / Mohu příliš kouřit

I may smoke too much / Mohu  příliš kouřit 
  1. Once my future was shiny as the
  2. Seat of my pants are today
  3. Then old mother luck and all her
  4. Daughters started duckin' me
  5. When I finally got tired 
  6. of just sittin' there
  7. Watching my life slip away
  8. I said I better start takin' all the living
  9. That's a-comin' to me

  10. Now I love too much, fight too much
  11. Stay out late at night too much
  12. But you bet your butt I'm going to
  13. Live before I die
  14. And I may smoke too much, 
  15. drink too much
  16. Every blessed thing too much
  17. It's a low-down life, 
  18. but it ain't gonna pass me by

  19. I don't care if the world don't ever hear
  20. The sound of my name
  21. And old mother luck 
  22. and all her daughters
  23. Keep a-duckin' me
  24. As long as that cat 
  25. that I gotta look at when
  26. I shave ain't ashamed
  27. There ain't no body in the world
  28. I'd ever rather be.

  29. Now I love too much, 
  30. fight too much
  31. Stay out late at night too much
  32. But you bet your butt I'm going to
  33. Live before I die
  34. And I may smoke too much, 
  35. drink too much
  36. Every blessed thing too much
  37. It's a low-down life, 
  38. but it ain't gonna pass me by

  1. Jednou byla moje budoucnost zářivá jako
  2. sedadlo mých nohavic dnes
  3. Pak stará matka štěstí a všechny její 
  4. dcery začaly se mi vyhýbat 
  5. Když mě to konečně unavilo
  6. že jsem jen tak seděl 
  7. Sledoval můj život jak utíká
  8. Řekl jsem si lepší dobýt všechno živé 
  9. co ke mě přijde

  10. Teď moc miluji, moc bojuji
  11. Zůstat venku pozdě v noci je příliš 
  12. Ale vsadím zadek a jdu
  13. Žít předtím, než já zemřu 
  14. A můžu příliš kouřit
  15. příliš pít
  16. Každá požehnaná věc je příliš moc 
  17. je to život na dně
  18. ale to není pro mě 

  19. Je mi to fuk, jestli svět neslyšíš
  20. zvuk mého jména
  21. a stará matka štěstí 
  22. a všechny její dcery 
  23. Udržují se vyhýbají se mi 
  24. dokud je jako kočka, 
  25. která musí se dívat, když 
  26. se holím a nestydím se 
  27. Není žádný subjekt na světě,
  28.  jaký bych měl  raději. 

  29. Teď ji mám rád moc, 
  30. bojoval jsem příliš 
  31. Zůstat venku v noci pozdě je příliš 
  32. Ale vsadím zadek a jdu
  33. Žít předtím, než zemřu
  34. A můžu příliš kouřit, 
  35. příliš pít 
  36. Každá požehnaná věc je příliš moc 
  37. je to život na dně, 
  38. ale to není pro mě